Eesti postiettevõte Omniva otsustas osaleda SEB Kasvuprogrammis, et pakkuda oma e-arvete klientidele suuremat lisaväärtust ning kasvatada nii ettevõtte käivet. Omniva infoäri valdkonna juhi Sander Aasna sõnul on ettevõtte huvi kogu aeg edasi arendada ja testida oma tooteid võimalikult kiirelt ning soodsalt.
Omniva tegutseb neljas ärivaldkonnas: traditsiooniline postiäri, siseriiklik ja rahvusvaheline logistikaäri ning e-arvete äri. E-arvete lahendust on Omniva pakkunud 10 aastat, teenindades 2500 ettevõtet ja avaliku sektori asutust üle kogu Baltikumi. Seni kasvas meie e-arvete äri aastas umbes 40%, aga tahame seda mitu korda kiirendada ja seepärast otsustasimegi liituda SEB Kasvuprogrammiga. Põhiline eesmärk oli leida võimalus, kuidas pakkuda klientidele paremat teenust masinloetava arveldusinfo alusel, et nad saaksid teha oma äri jaoks paremaid ja kiiremaid otsuseid.
Kasvuprogramm andis eelkõige väga head tööriistad, kuidas struktureeritumalt ja süsteemsemalt oma ambitsioone ellu viia. Lisaväärtusena saime veel tänu programmile teha organisatsioonile suhtumise osas korraliku restart’i ehk siduda oma kogemus startup’iliku mõteviisiga, mis on üks edu aluseid.
Praegu on Omniva prototüüpimise ja testimise faasis – järgmise etapina tahame juba SEB Kasvuprogrammist tulnud ideid anda klientidele katsetada. Soovitan seda programmi kõigile ettevõtjatele, kes ei rahuldu pelgalt keskpärase või lihtsalt hea tulemusega. Kui teil on suur ambitsioon või soov midagi teistmoodi teha, siis annab SEB Kasvuprogramm teile selleks hea teoreetilise ja praktilise tööriistakasti.