Aastal 2017 jagas Rehvid Pluss OÜ asutaja ja juhatuse liige Kristjan Suurekivi kogemust sellest, kuidas kasvas ettevõte nullist nelja miljonini. Ettevõte on siiani järjepidevalt kasvanud ning see õnnestub isegi praeguses olukorras.
„Tänases turuolukorras oleme me isegi kasvus. Sellele aitab kaasa meie pakutav kontaktivaba rehvivahetus. Lõime selle võimaluse esimesena Eestis seoses eriolukorra kehtestamisega. Saime selle abil palju uusi kliente ning tänu SEB uuele makselahendusele suutsime suurema protsendi tellimusi müügiks pöörata,“ sõnas Suurekivi.
Kontaktivaba rehvivahetust toetas uus makselahendus
Seni arveldati klientidega pangaülekandega või autokeskustes kaardimaksega. Varasemalt kaaluti küll pangalingi kasutamist, kuid enne praegust uut makselahendust pidi selleks iga pangaga eraldi lepingu sõlmima, mis oleks olnud aeganõudev ja kulukas.
Kuna eriolukorraga kaasnes uus küsimus – kas üldse tohib teenust pakkuda ning kui jah, siis kuidas pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenust vastavalt kehtestatud reeglitele?
Küsimusest tekkis kontaktivaba rehvivahetuse idee, kus klient saab broneerida aja veebikeskkonnas ning teenuse eest kohe pangalingi kaudu maksta. Kontaktivaba rehvivahetuse ideed oli lihtne teostada, aga sellest tekkis omakorda küsimus, kuidas klientidel teenuse eest tasumine võimalikult mugavaks (ja muidugi kontaktivabaks) teha.
Sobiv maksevõimalus säästab nii kliendi kui töötaja aega
Esimese võimalusena kaaluti ettemaksuarve esitamist või pangaterminali kasutamist esinduses. Kumbki neist poleks olnud efektiivne ja pangaterminaliga poleks saanud täielikult kontakte vältida. Rehvid Pluss avastas üsna õigel ajal, et SEB tuli turule uue e-äri makselahendusega, mis sisaldab ühe võimalusena ka pangalingi kaudu raha kogumist erinevate Eestis tegutsevate pankade kontodelt. Enam ei ole maksete kogumiseks vaja iga pangaga eraldi lepingut sõlmida.
Pangalingiga tasumise võimalus muutis sujuvamaks ja kiiremaks nii klientide kui ka töökodade meistrite elu. Ettevõttele tuli positiivse üllatusena, et kliendid eelistavad juba broneerides tasuda ning ei pea hiljem sellega enam tegelema. Meistrid jällegi saavad keskenduda oma põhitööle ja ei pea tegelema arveldamisega. Klientidel on võimalus maksta nii rehvide kui velgede tellimuste eest ja ettevõte saab seeläbi tellimusi varasemast kiiremini käsitleda. See tähendab kokkuvõttes seda, et kliendid saavad kiiremini soovitud kauba kätte.
E-äri makselahendus on SEB ja Eesti finantstehnoloogiaettevõtte EveryPay koostöös loodud lahendus, mis võimaldab ettevõtetel mugavalt ühe lepingu ja liidestusega makseid koguda. SEB arvelduslahenduste ärijuhi Karl-Oskar Haagi sõnul on Rehvid Pluss üks esimesi lahendusega liitujaid, kes kohe selle eelised enda kasuks tööle pani ja protsessi oma klientide ja meistrite jaoks mugavamaks muutis.
Reili Lehis
SEB kliendikommunikatsiooni juht