Ettevõtte rahaasjade korraldamiseks on vaja ärikliendi arvelduskontot. Seda saab avada mugavalt videokohtumisel, vajadusel ka pangakontoris.
Mida on konto avamiseks vaja ning millised lepingud võiks sõlmida koos kontoga, selgitab äriklientide müügijuht Mari Konsap.
Konto avamine videokohtumisel
Videokohtumine muutub aina populaarsemaks, sest see on kõige kiirem ja mugavam võimalus - vajalikud toimingud saab teha kontorist või kodust arvuti tagant lahkumata. Konto avamine videokohtumisel ei kesta enamasti kauem kui 15 minutit. Pangakonto avamisel palub nõustaja ettevõtjal selgitada oma äri ja tegevusala, tulevikuplaane ja vajadusi, et koos leida parimaid lahendusi.
Videokohtumiseks on kaks võimalust:
- SEB kliendina saab videokohtumisele siseneda eraisiku internetipangast. Internetipanga pealehele tekib videokohtumise keskkonda sisenemise link, mis viib turvaliselt pangatöötajaga ühisesse virtuaalruumi. Kõik lepingud allkirjastatakse digitaalselt ja lisaks kontole saab sõlmida kohe ka muud vajalikud lepingud (ärikliendi internetipank, pangakaart jm).
- Uuele kliendile saab ettevõtte konto avada pärast eraisiku internetipanga lepingu sõlmimist – ka seda saab mugavalt teha videokeskkonnas.
Videokohtumise võimalused
Tutvuge kõikide videokohtumise võimalustega ja registreerige konto avamiseks sobiv aeg
Konto avamine pangakontoris
Ettevõtte pangakonto avamiseks pangakontoris peab ettevõtte esindaja võtma kaasa isikut tõendava dokumendi. Eelistatult võiks see olla ID-kaart, et kõik lepingud saaks allkirjastada digitaalselt. Kui dokumendiks on pass, siis digitaalseks allkirjastamiseks sobib hästi ka Smart-ID ja Mobiil-ID.
Nõustajaga koos vaadatakse üle kõik vajalik ettevõtte arveldustega alustamiseks. Vajadusel vaadatakse üle ka ettevõtte esindaja andmed. Näiteks võib esindajal puududa eraisiku internetipanga leping, mis on vajalik ärikliendi internetipanga kasutamiseks.
Kontoris konto avamisel tuleks arvestada 30 minutiga ning soovitame kontorikülastuse aeg broneerida, et hoida kokku järjekorras ootamise aega.
Milliseid hüvesid saate alustava ettevõtjana?
Kõik vajalik igapäevasteks arveldusteks:
- Ettevõttele pangakonto avamine on tasuta.
- Esimesel aastal on tasuta ülekanded ning hooldustasuta deebetkaardid.
- E-arvete saatmiseks ja vastuvõtmiseks loodud mugav e-arve portaal.
E-äriga alustamiseks oleme loonud soodsad võimalused igale alustavale ettevõtjale:
- E-äri makselahendus lepingutasuta (ühe lepinguga kõik peamised e-keskkonnas maksmise võimalused).
- Makseterminalid kuueks kuuks tasuta.
Vaadake ka veebiseminare oma e-poe loomisest SEB eAkadeemiast
Efektiivseks äritegevuseks soovitame kasutada meie koostööpartnerite pakkumisi:
- Üks aasta müügitarkvara Pipedrivelt 50% soodsamalt
- Kuus kuud tasuta raamatupidamistarkvara SimplBooks
- Ettevõtte veebilehe loomine Voolt 50% soodsamalt