SEB käivitas Facebooki juturoboti
Koostöös ettevõttega Getweps käivitas SEB oma esimese juturoboti. Roboti eesmärgiks on aidata panga kliente ISIC-kaardi tellimisel ning selle üheaegsete vestluste arv on piiramatu. Lähiajal on pangal kavas suurendada oma tehisabiliste hulka.
„Juturobot on automaatne ja tark süsteem, mida ei kammitse tööaeg, klientide arv või muud inimlikud piirangud. Uus lahendus tuli meie panka just õigel ajal, kuna tehniliste uuenduste arv kasvab kiirelt ning saabuda võib aeg, mil inimeselt inimeseni viidud info ei liigu piisava kiirusega. Selliste olukordade lahendamiseks olemegi palganud oma esimese vestlusroboti,“ kommenteeris uuendust SEB Jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Vestluse algatamiseks peab SEB Facebooki lehe külaline ise pöörduma juturoboti poole. Suhtlemist saab katsetada alloleval lingil. Uuenduse käivitamise puhul pakub SEB oktoobri lõpuni ISIC-kaarti ning noorte arvelduspaketti tasuta.
Juturoboti väljatöötamine võttis aega 1,5 kuud ning seda on võimalik edasi arendada, et see oskaks vastata ka muudele pangateenuseid puudutavatele küsimustele. Järgmisena on pangal plaanis töötada välja programmeeritud vestlusrobot, mis aitaks leida kliendi jaoks parimat internetipanga autentimislahendust.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee