Küberkuritegevus: miks ja millal ennast identifitseerida?
Vahel võib tulla ette olukordi, kus Teil on vaja pangaga suhelda. Panka helistades palun identifitseerige ennast kasutades Smart-ID, mobiili-ID või PIN-kalkulaatori abi. See tagab personaalse lähenemise ja kiirema abi, sest pangatöötaja näeb, kellega ta suhtleb. Lisaks on see mõlemale poolele turvaline.
Juhul, kui olete ise tellinud tagasihelistamise teenuse, saate paluda identifitseerimist Smart-ID, mobiil-ID või PIN-kalkulaatoriga.
Pidage meeles, et kui Teile helistab pangatöötaja omal algatusel, siis ei ole tal vaja Teilt paroole küsida ega ka midagi Teie arvutisse alla laadida. Kui pangatöötaja kahtleb, kas see olete ikka Teie, kes telefonile vastas, võib ta esitada Teile küsimusi, mille vastuseid teate vaid Teie. Tavaliselt petturid kiirustavad klienti.
Kui tekib vähimgi kahtlus, ärge laske ennast survestada, katkestage kõne ja helistage koheselt ise panka. Kindlasti ärge laske oma kõne suunata ega ka kellelgi teisel Teile tagasi helistada. Panga kontaktandmed on leitavad meie kodulehel www.seb.ee/kontaktid.
Kui eelistate pangaga suhelda kirjalikult, soovitame kasutada SEB kodulehel olevat juturobotit. Personaalsetes küsimustes olete oodatud kirjutama pangale Internetipanga või mobiilirakenduse kaudu. See tagab Teie isiku tuvastamise panga jaoks ja saame Teid rohkem aidata kui tavalise e-kirja alusel.
Turvalist suhtlust pangaga!
SEB klienditugi 665 5100