Muuda keelt:

Seminari salvestus: Kuidas Google Adwords ettevõtte kasuks tööle panna?

eAkadeemia praktilisel turunduse seminaril kõnelesid Priit Kallas ja Marko Toom. Vaadake seminari video salvestust, kus kõnelejead jagavad lihtsaid nippe ja keerukamaid näpunäiteid, kuidas internetis kiiresti klientideni jõuda.

Arendamiseks #Turundus

Toome teieni parimad praktikad, mille abil saate igast Adwordsi paigutatud eurost mitu tagasi. Näitame, kuidas hallata kampaaniaid, reklaamigruppe ja märksõnu. Tutvustame oluliste tulemuste mõõtmist: klikid, kontaktid, müük. Anname nõu, kuidas planeerida kampaaniate eelarvet nii Eestis kui ka välisturgudel. Lisaks räägime sellest, kuidas teha toimiv koduleht, mis aitaks ettevõtte äri kasvatada.

Esinejad:

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta on olnud tegev erinevate internetiprojektide juures juba üle 20 aasta. Priidu igapäevatöö hulka kuulub strateegiline planeerimine, ettevõtte turundus internetis ja keerukamate Adwordsi ja analüütikalahenduste haldamine.

Marko Toom on Veebimajutus.ee arendusjuht, kelle ülesandeks on aidata luua ja kasutusele võtta uusi digitaalseid tooteid ja teenuseid. Veebi- ja tarkvaraprojekte juhtinud üle 20 aasta, sellest ca 60% ajast ise agentuuris teostaja rollis olles ning 40% aega kliendi poolt tellija kingades.

Sinu äri igaks etapiks

2
 

  Arendamiseks  

Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.

3
 

  Kasvatamiseks  

Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta. 

Enesekindlus on iga äri peamine kapital

Ettevõtlusega aitab alustada SEB

Loen lähemalt