Muuda keelt:
Image
Women working on laptop

E-äri makselahendus
maksete kogumiseks internetis

Paragraphs

Mugav maksete kogumine internetis

Valige nelja erineva makselahenduse vahel, mis vastavad Teie ettevõtte vajadustele.

Visa ja Mastercard kaardid
Makse algatamise teenus
(SEB, Swedbank, LHV, Luminor, Revolut jne.)
PayPal
Apple Pay ja Google Pay maksed

Uus! Tokeniseeritud maksete algatamise teenus

Tokeniseeritud maksete algatamise teenus parandab sinu klientide ostukogemust ning suurendab  e-poe tehingute arvu.

  • Kliendi eelistuste turvaline salvestamine avatud panganduse maksete puhul
  • Maksmise protsessi lihtsustamine korduvate ostude puhul
  • Salvestamise funktsioon e-poes vähendab makse sooritamiseks vajalike klikkide arvu ning seeläbi ka poolikuid ostukorve

 

Tokeniseeritud maksete algatamise teenus on saadaval vaid API liidestuse puhul.

 

Liidestamisvõimalused vastavalt Teie e-poe vajadustele

E-pood e-kaubanduse platvormil

Kui veebileht on loodud platvormile (nt
WooCommerce, OpenCart, „Magento2 (Adobe Commerce)“, PrestaShop, Voog, ShopRoller, Verskis), siis saate kasutada tasuta pluginaid.

Vajalikud dokumendid

 

Eritellimusel loodud e-pood

Kui e-pood on loodud vastavalt  individuaalsele tellimusele, siis saab integreerimist hõlpsalt teostada standardiseeritud rakendusliidese (API, Application Programming Interface) abil.

Vajalikud dokumendid

E-pood mobiilirakenduses

Kui e-pood on mobiilirakenduses, siis toimub integreerimine SDK rakendusega.
Ei ole päris kindel, kas Teie veebilehega saab maksevõimalust liidestada?

Võtke ühendust klienditoega support@every-pay.com

E-poodide poolt usaldatud

Meie makselahendust kasutab Eestis juba üle 900 e-poe.

Logos

 

 

Miks eelistada SEB e-äri makselahendust?

 
 
 

Kaupmeheportaal 

Mugav keskkond, mis võimaldab hallata oma tehinguid ühes kohas – jälgida makseid reaalajas, maksete ajalugu ja teha tagasimakseid.

 

LinkPay

Looge makselink ja lisage see arvele, e-kirjale, SMS-ile või QR-koodile. Klient saab lingi kaudu makse sooritada juba eeltäidetud maksekorraldusega.

 

Tehniline tugi

Telefoni ja/või e-posti teel eesti ja inglise keeles.

 

Pettuste ennetamine

Nutikad ja tõhusad lahendused pettuste riski minimeerimiseks. 

Kuidas alustada maksete vastuvõtmist?

Esitage taotlus ning teeme Teile personaalse pakkumise 1 tööpäeva jooksul. Soovi korral saate tasuta proovida makselahenduse demoversiooni. 
Pakkumise sobivusel saame lepingu allkirjastada ühe tööpäeva jooksul ning tehniline liidestamine Teie ettevõtte veebilehega toimub 2-20 päeva jooksul.

  1. Esitan taotluse
  2. Allkirjastan lepingu SEB-ga
  3. Liidestan makselahenduse oma veebilehega
  4. Olen valmis maksete vastuvõtmiseks

Kas leidsite sobiva lahenduse?

  • Jagage meiega oma soove, et saaksime teha Teile personaalse pakkumise.
  • Tänu meie kaasaegsetele makselahendustele saavutate konkurentsieelise.
  • Meie spetsialistid aitavad leida Teie ettevõttele sobiva lahendus ja toetavad teenusega alustamise protsessis.

Üldine teave

E-äri makselahenduse kasutamiseks peavad kaupmehe veebilehel olema välja toodud allpool toodud andmed:

Kaupa või teenust pakkuv veebileht peab kuuluma pangaga lepingu sõlminud ettevõttele.

  • firma täielik nimi;
  • registrikood;
  • postiaadress; asukoha riik;
  • e-posti aadress;
  • kontakttelefon.
  • Kaupade/teenuste täielik nimekiri - võimalikult täpne toote/teenuse kirjeldus; hinnakiri
  • Tellimuse lõplik maksumus - lisanduvad postikulud ja nende määramine; viide võimalikele lisamaksetele sh. võimalike tollide ja käibemaksude tasumise kohustus tellija poolt
     
  • Kliendi jaoks lihtsalt leitavad ja üheselt arusaadavad ostuprotsessi kirjeldused ja tingimused. 
  • Erinevad makseviisid on arusaadavalt loetletud.
  • Kaartide (Mastercard ja Visa) logod ja turvaliste maksete kaubamärgid (Mastercard Identity Check, Visa Secure) on välja toodud.
  • Kauba üleandmise/saatmise kord
  • Tellimusega seotud info kliendile edastamise kord
  • Kauba garantiitingimused; ümbervahetamise ja tagastamise kord
  • Klienditoe kontaktandmed, töötamise aeg ja e-mailile vastamise aeg.
  • Klient peab isikuandmete töötlemisega saama tutvuda ja nõustuda enne lõpliku makse tegemist. 
  • Makse teostatakse veebilehel, mis on määratud pangaga sõlmitud lepingus. Keelatud on suunata kliente lepingus nimetamata veebilehtedele, samuti teiste müügikeskkondade veebilehtedele

E-äri makselahendust pakume oma partneri maksevahendusplatvormi EveryPay kaudu. See lahendus on tunnistatud The Paytech Awards 2020 poolt parimaks pilvepõhiseks makseks.

Võtke ühendust meie tehnilise pakkujaga support@every-pay.com ja/või +37125893803 (E-R, 9.00–17:00).

Korduma kippuvad küsimused

EveryPay logo

Dokumendid

Teenuse hinnakiri

Makse algatamise teenustasu Vastavalt lepingule*
Interneti kaardimakse teenustasu tehingu kohta, kui kaart on väljastatud Euroopa Majanduspiirkonnas 1,35% min €0.13
Interneti kaardimakse teenustasu tehingu kohta, kui kaart on väljastatud väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda 2,55% min €0.13
PayPali maksete vahendamise hind tehingu kohta     €0.10
Lepingu sõlmimise tasu €0
Lepingu kuutasu €0

 

*Personaalse pakkumise saamiseks palun võtke meiega ühendust.

Makse algatamise teenus võimaldab Teil teha makseid otse oma kontolt mistahes makseteenuse pakkuja juurest, kui kontole on olemas juurdepääs interneti teel.

Makse algatamise teenuse kasutamiseks peate kinnitama enda isikusamasuse (autentima)  vastavalt Teie kontot haldava makseteenuse pakkuja tingimustele. Makse kinnitamiseks peate andma enda nõusoleku kooskõlas tugeva autentimise (Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaart või muu kaheastmelise autentimise lahendus) ja kontot haldava makseteenuse pakkuja nõuetega. SEB Pank teostab makse Teie nimel pärast makse kinnitamist. Makse teostamisel ei ole enam võimalik antud nõusolekut tagasi võtta. 

SEB ei võta makse algatamise teenuse eest lisatasusid. Tasud, mida kohaldab teenuse kasutamise eest Teie kontot haldav makseteenuse pakkuja, on reguleeritud Teie ja Teie kontot haldava makseteenuse pakkuja vahelise lepinguga.

Makse algatamise teenuse kasutamisega annate nõusoleku edastada enda konto andmed, nagu IBAN, konto nimi ja valuuta, makse algatamiseks SEB pangale. SEB Pangal ei ole ligipääsu ning SEB Pank ei kasuta ega salvesta muid andmeid peale andmete, mida on vajalik turvalise ühenduse loomiseks Teie kontot haldava makseteenuse pakkujaga selleks, et pakkuda algatamise teenust.

Soovi korral saate lähemalt tutvuda SEB isikuandmete töötlemise tingimustega.
 

Makseteenust pakub AS SEB Pank (SEB)

Registrikood: 10004252
Aadress: Tornimäe 2, 15010 Tallinn, Eesti
E-posti aadress: info@seb.ee
Telefon: +372 665 5100


SEB Pank tegutseb Finantsinspektsiooni järelevalve all

Aadress: Sakala 4, 15030 Tallinn, Eesti
E-post: info@fi.ee
Telefon: +372 668 0500
www.fi.ee

 

Kogu ülevaade kaupmeestele ühes keskkonnas

  • olemasolevaid lepinguid saab hallata ja uusi sõlmida ühes kohas ja igast seadmest;
  • reaalajas teave kõikidest makseterminalidest ja kaarditehingutest;
  • väljavõtteid on mugav alla laadida.

Pangalink ja autentimine

  • Pangalink võimaldab teie internetipoest ostetud kaupade ja teenuste eest koheselt tasuda. Makseid saab vastu võtta SEB kontodelt.
  • Autentimisteenusega saate teie teenuskeskkonda sisenevat klienti turvaliselt tuvastada.

Soovite oma müügikohas kaardimakseid koguda?

Võimaldage oma klientidele mugavaid makseid pangakaardiga.