Hoidke pangakaardi ja mobiilirakenduse PIN-kood ainult enda teada
- Pangatöötajad ei vaja pangakaardi ega mobiilirakenduse PIN-koodi ei tehingu sooritamiseks ega teie abistamiseks.
- Internetipanka PIN-kalkulaatoriga sisenemisel ei küsi pank kunagi rohkem kui ühte koodi.
Kasutage turvalisi autentimisvahendeid nagu Smart-ID, ID-kaart, Mobiil-ID või PIN-kalkulaator.
Kaitske oma arvutit sissetungijate eest
Windowsi turvalisuse suurendamiseks laadige viimased turvapaigad Microsofti lehelt windowsupdate.microsoft.com. Lülitage sisse automaatne turvapaikade uuendamine.
Viirusetõrje programmidest ja tulemüüridest saate lähemalt lugeda järgmistelt aadressidelt:
www.arvutikaitse.ee
www.data443.com/cyren-threat-intelligence
www.mcafee.com
www.symantec.com
www.trenet.eu/tasuta-viirusetorje
www.avg.com/eu-en/homepage
Arvuti tagant lahkudes logige end internetipangast välja
Väljuge internetipangast alati lingi „Väljun” kaudu ja sulgege seejärel veebilehitseja. Tehke seda ka siis, kui lahkute arvuti juurest vaid korraks. Ärge avage uut internetipanga seanssi, kui olete juba internetipanka sisse loginud. Uuesti sisse logimisel katkeb eelmine seanss automaatselt.
Nõuded tarkvarale ja brauserile
Nõuded kasutamaks SEB kodulehte, internetipanka ja mobiilirakendust:
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
Selleks, et tagada täielik funktsionaalsus ja turvalisus, soovitame alati kasutada uusimat versiooni Sinu valitud tarkvarast. Uuenda tarkvara versiooni koheselt pärast uue versiooni avaldamist.
NB! SEB digiteenuseid, sh internetipanka ja mobiilirakendust, ei ole võimalik kasutada Põhja-Koreas, Süürias, Kuubal, Krimmi piirkonnas, Iraanis ning Venezuelas viibides. Piirangud tulenevad ulatuslikest rahvusvahelistest sanktsioonidest, mis nendele piirkondadele kehtivad. Täpsem info sanktsioonide kohta, mida SEB Pank järgib, on sätestatud üldtingimustes.