Võimalused
Lepinguid, avaldusi ja muid dokumente saab allkirjastada ja pangale esitada elektrooniliselt, pangakontorit külastamata. Teenus on mugav, turvaline ja kasutajasõbralik.
Kõige sagedamini allkirjastatud digidokumendid:
- kodulaenu- ja tagatislepingud, k.a lepingute muudatused;
- tarbijalaenulepingud ja nende muudatused;
- liisinguteenusega seotud lepingud.
Allkirjastatavate digidokumentide nimekirja uuendatakse pidevalt. Internetipangas menüüpunkti „Lisateenused“ → „E-dokumendid“ kaudu saab tutvuda digidokumentidega, mis on Sinu või kolmanda isiku allkirja ootel ning üles laadida digidokumente, mida soovid pangale edastada. Arhiivis on võimalik hõlpsalt leida kõik varasemalt allkirjastatud digidokumendid.
E-dokumentide portaal on lisasks SEB klientidele kättesaadav ka inimestele, kes pole veel SEB kliendid.
E-dokumentide portaali kasutamine säästab aega, sest Sa ei pea dokumentide allkirjastamiseks pangakontorit külastama. Lisaks aitab portaal keskkonda kaitsta, vähendades avalduste ja lepingutega seotud paberikogust.
Loen edasi autentimisvahendite kohta, mida on vaja e-dokumentide portaali kasutamiseks.