Muuda keelt:
Uus

Ettevõtja Sandra Volkov kogemuslugu. Kuidas brändi lansseerida ja turundada?

Vaata järele inspireerivat ja praktiliste näidetega ettekannet SEB ettevõtlusseminarilt teemal „Kuidas brändi lansseerida ja turundada? “, millest kõneleb  ettevõtja Sandra Volkov. 

Alustamiseks #Ettevõtlusseminarid

Sandra Volkov alustas oma ettevõtjateekonda vaid 17-aastaselt ripsmetehnikuna. Pidev töö iluvaldkonnas viis ta koolitusteni ja lõpuks uue ärisuunani – toidulisanditeni. Terviseprobleemid avasid tee täiesti uuele nišile, milleks oli Eestis seni tundmatu nutrikosmeetika. Sandra tõi esimesena turule luksusliku disainiga kollageenitooted, mis saavutasid kiiresti suure populaarsuse. Algkapitaliks oli vaid 10 000 eurot, millest pool investeeriti toodetesse ja pool turundusse. Tänaseks on tema e-pood tuntud just kollageeni kummikommide ja kvaliteetsete iluvitamiinide poolest.

Esimesed õppetunnid ja soovitused alustavatele ettevõtjatele

Sandra Volkov tegi ettevõtte algusaastatel kõik ise – alates protseduuridest kuni e-poe haldamiseni. See tähendas pikki tööpäevi, stressi ja väsimust, kuid andis ka väärtuslikke õppetunde. Üks olulisemaid soovitusi alustajatele: "Tee selgeks, kas sinu sihtgrupp on onlines ja kas kõik makselahendused on olemas." Ettevõtlus pakub palju vabadust, kuid sellega kaasnevad ka väljakutsed – valed pakendid, kaubamärgi väärkasutamine ja konkurentsi kasv. Sandra rõhutab järjepidevuse olulisust ja soovitab julgelt kasutada toetusi, teha koostööd MTÜ-dega ning värvata praktikante.

Kasvustrateegia ja turundusnipid

Sandra Volkov usub, et luksuslik pakend on pool turundusest. Esimese kuu müük oli kohe tuhandetes eurodes, mis kinnitas, et õige sihtgrupi leidmine ja nutikas turundus toovad edu. Ta soovitab kasutada fulfilment-ladude teenuseid, liituda valdkonna liitudega ja panustada videokampaaniatesse. Esimesed ostud teevad suures osas reklaami kaudu saadud külastajad, kuid oluline on luua ka kordusostude automaatika. Tänu nutikale turundusele ja järjepidevusele on Sandra e-poest saanud edulugu, mis inspireerib paljusid alustavaid ettevõtjaid.

Sinu äri igaks etapiks

2
 

  Arendamiseks  

Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.

3
 

  Kasvatamiseks  

Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta. 

Enesekindlus on iga äri peamine kapital

Ettevõtlusega aitab alustada SEB

Loen lähemalt