Otsustasin osaleda SEB Koolisaadikute programmis, et arendada enda ja kaasõpilaste teadmisi finantskirjaoskusest, investeerimisest, ettevõtlusest ning pettustest.
Esmalt toimus SEB Innovatsioonikeskuses avaüritus, kus oli kõigil osalejatel võimalus end veelkord programmiga kurssi viia, kuulata varasemate aastate osalejaid ning saada väärtuslikke teadmisi sotsiaalmeedia, brändingu, panganduse ja avaliku esinemine professionaalidelt.
Mulle pakkusid enim huvi avaliku esinemise ja persoonibrändi loengud. Miks? Sest koolis igapäevaselt ettekandeid tehes ei ütle keegi, kuidas neid „õigesti“ ja edukalt koostada ning seejuures silmapaistvalt esitada. Avaüritusel sain selles vallas palju kasulikke näpunäiteid. Näiteks esmalt pean aru saama, millise publiku ees seisan - kui publikuks on kooliõpilased, ei tohiks rääkida liiga keeruliselt ega valida liialt pidulikke rõivaid. Õppisin, et enne esinemist tuleks oma kõne sõprade ees harjutada ning seejärel ka tagasisidet küsida. Lisaks räägiti loendus brändi erinevatest liikidest ning näidati kaubamärkide, sealhulgas ka SEB näitel, milline on teatud brändide kuvand klientide silmis.
Esimesed muljed selle aasta osalejate ja mentoritega kohtumisest olid tõepoolest väga head. Esiteks, oli väga tore näha, et nii paljud noored on huvitatud finantskirjaoskuse õppimisest ja soovivad teadmisi ka oma kooli õpilastele edasi anda. Samuti oli meeldiv kohtuda ka mentoritega - on äge, et nad on kõik erinevas vanuses ning erinevatest osakondadest.
Avaüritus kujunes tõesti väga huvitavaks. Tänud rohke hariva info ja positiivsete emotsioonide eest!
Maria Fedulova
Tallinna Humanitaargümnaasium, 12. klass