Pärast ettevõtte loomist on järgmine oluline samm klientide leidmine oma arendatud teenusele või tootele. Müügiagentuuri Sellit müügijuht ja koolitaja Andres Kiviselg jagab nippe, kuidas jõuda esimese kliendini.
Esimene müük tuleb alati teha iseendale. Kujutage ette, et olete ise esimene klient, kes oma toodet või teenust ostab. „Võta, osta ja tarbi enda pakutavat maksimaalset lahendust,” soovitab Andres Kiviselg ettevõtjal iseennast esimese tagasiside andja rolli panna. Kui te ei ole ise veendunud, et teie tootel või teenusel on tõesti potentsiaali, siis on keeruline teisi inimesi selles veenda. Pidage meeles, et te ei saa edukalt klientidele müüa midagi, millel te ise mõtet ei näe.
Sõber või hea tuttav, kes on nõus teie ideed ja toote või teenuse tutvustuse ära kuulama, on väärtuslik tagasisidestaja. Seega tutvustage oma toodet sõpradele ja tuttavatele, kuna neilt saadud aus tagasiside on võimalik edasi kanda reaalsele esimesele kliendile. See tähendab, et sõprade esile toodud toote või teenuse nõrgad kohad jäävad suure tõenäosusega silma ka teie kliendile.
Mõelge, kus teie toodet või teenust tarbida soovivad inimesed kõige tõenäolisemalt liiguvad. Selleks kohaks võib olla kaubanduskeskus, mõni mess, laat või konverents. Kaardistage erinevad väli- või siseüritused kui kohad, kus te pääsete oma võimalikele esimestele klientidele kõige paremini lähedale. Kui suudate potentsiaalse kliendi asukoha tuvastada, jääb üle vaid kohale minna ja inimestele oma toodet-teenust tutvustada. Mõistlik on kaaluda ka potentsiaalse kliendi kontori- või koduuksele koputamise võimalust.
Kõige lihtsam ja levinum viis esimeste klientide leidmiseks on vahendatud suhtlus ehk telefonikõne. Koguge kontaktid kokku ja võtke oma võimalike klientidega ühendust telefoni teel.
Nipid edukaks äri alustamiseks ajurünnakust turundusnõuanneteni.
Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.
Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta.
Kasutame oma lehel kahte liiki küpsiseid. Kohustuslikud küpsised on vajalikud kodulehe ja internetipanga toimimiseks ning nende kasutamine ei vaja nõusolekut. Mugavama kasutajakogemuse ja kasutajaharjumustele vastava sisu pakkumiseks kasutame veel küpsiseid, mis vajavad nõusolekut- statistilised, funktsiooni - ja turundusküpsised. Kui Te ei soovi, et me selliseid küpsiseid kasutaksime, valige "Nõustun kohustuslike küpsistega".
Rohkem teavet leiate meie küpsiste kasutamise põhimõtetest.
Küpsiste valiku vaatamiseks/uuendamiseks tutvuge küpsiste seadetega.
Lisaks kohustuslikele küpsistele, mis aitavad meie lehte toimimas ja turvalisena hoida, kasutame veel ka statistilisi, funktsiooni -ja turundusküpsiseid. Tänu nendele on meie lehtede kasutamine mugavam ja me saame pakkuda kasutusharjumustele vastavat sisu.
Küpsised on väikesed tekstifailid, mille külastatud internetilehed kasutaja seadme mällu salvestavad, et pakkuda kasutajale lihtsat ja mugavat teenust. Kasutame oma veebilehel SEB ja kolmandate isikute küpsiseid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel - olenevalt küpsiste liigist. Küpsiste kasutamisega nõusolekut saate muuta allpool. Lisateave: Küpsiste teave.