Iga ettevõte vajab arenguks ressursse, mis võiks ideaalis olla teenistus oma toote või teenuse pealt. Selleks aga tuleb jõuda kiiresti esimeste maksvate klientideni, kelle vajadustest lähtuvalt saab ettevõtte paika panna suuna, kuhu edasi liikuda, räägib rakenduste testimiskeskkonna Testlio asutaja ja juht Kristel Kruustük.
Esimese maksva kliendini jõudmine on tähtis, sest ettevõttel on vaja raha teenida. Kuid esimese 10 kliendi puhul on oluline ka see, et nemad panevad paika, mida toode üldse võiks pakkuda. Meie alustasime klientide otsimist start-up’idest, ent mingis faasis saime aru, kuidas mõtlevad suured ettevõtted, ning otsustasime keskenduda neile.
Suurtele klientidele lähenedes tuleb olla kannatlik – peab olema positiivset pealehakkamist ja julgust. Võtke julgelt inimestega ühendust, looge kontakte ja hoidke neid. Näiteks ütles üks suurkorporatsioon kolm aastat tagasi meile, et ei soovi Testlioga koostööd teha, sest oleme nende jaoks liiga väikesed ning kaome ehk juba varsti pildilt. Me ei andnud alla, hoidsime nendega pidevat ühendust ning praegu toimib meie partnerlus väga hästi.
Äri eskaleerimiseks on kõige olulisem üksmeelne meeskond ja tihe koostöö tiimiliikmete vahel, sest ainult nii suudetakse saavutada reaalselt ühised eesmärgid. Testlio jaoks algas edu välisturgudel juba esimesel aastal USA ärikiirendis osalemisest – saime selle näol suurepärase võimaluse luua suur kontaktibaas. Nende kontaktide hoidmine on sama tähtis kui kvaliteetne ja jätkusuutlik toode, mis levib ja müüb end ise.
Nipid edukaks äri alustamiseks ajurünnakust turundusnõuanneteni.
Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.
Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta.
Kasutame oma lehel kahte liiki küpsiseid. Kohustuslikud küpsised on vajalikud kodulehe ja internetipanga toimimiseks ning nende kasutamine ei vaja nõusolekut. Mugavama kasutajakogemuse ja kasutajaharjumustele vastava sisu pakkumiseks kasutame veel küpsiseid, mis vajavad nõusolekut- statistilised, funktsiooni - ja turundusküpsised. Kui Te ei soovi, et me selliseid küpsiseid kasutaksime, valige "Nõustun kohustuslike küpsistega".
Rohkem teavet leiate meie küpsiste kasutamise põhimõtetest.
Küpsiste valiku vaatamiseks/uuendamiseks tutvuge küpsiste seadetega.
Lisaks kohustuslikele küpsistele, mis aitavad meie lehte toimimas ja turvalisena hoida, kasutame veel ka statistilisi, funktsiooni -ja turundusküpsiseid. Tänu nendele on meie lehtede kasutamine mugavam ja me saame pakkuda kasutusharjumustele vastavat sisu.
Küpsised on väikesed tekstifailid, mille külastatud internetilehed kasutaja seadme mällu salvestavad, et pakkuda kasutajale lihtsat ja mugavat teenust. Kasutame oma veebilehel SEB ja kolmandate isikute küpsiseid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel - olenevalt küpsiste liigist. Küpsiste kasutamisega nõusolekut saate muuta allpool. Lisateave: Küpsiste teave.