Mari Martin Tallinn Dollsist räägib e-kaubanduse eelistest ja sellest, mis on kõige tähtsam küsimus, millele tootja peab vastuse leidma.
Kuidas alustava ettevõtjana oma toodet edukalt müüa?
Tänapäeval ei ole toode enam lihtsalt asi, vaid jutustab meile oma lugu. Alustaval ettevõtjal on see eelis, et toode on alguses n-ö valge leht ja selle kohta saab hakata lugu jutustama. Uute toodete puhul on oluline paika panna, mis lugu jutustama hakatakse, sest see saadab teid hiljem kogu aeg. Esimestest lugudest, mida te jutustate, ei vabane te kunagi.
Kuidas panna paika müügistrateegia?
Müügistrateegia juures tuleb lisaks hinna ja müügikanalite paikapanekule vastata ka küsimusele miks? Miks peaks inimene tahtma teie toodet osta ja miks see teeb tema elu palju paremaks? Vastuste nimekiri peaks olema hästi pikk.
Inimesed otsivad toodete juures emotsionaalset väärtust ning see, kuidas te oma tootega inimese emotsioone puudutate, on hästi oluline. Samas on see asi, mis võib-olla tuleb aja jooksul ümber defineerida, sest ajad muutuvad ja nendega tuleb kaasas käia.
Loomevaldkonnas öeldakse, et tootjad armuvad oma toodetesse ära. Muidugi on tähtis, et armastaksite seda, mida teete, aga samas on vaja analüüsida, mis väärtust te ikkagi loote ja mis emotsiooni inimesed saavad. Küsimusele miks? vastamine ei ole aga ainult loomevaldkonnale omane, sellele peavad vastama kõik tootjad.
Kuidas valida müügikanalid?
Esiteks: mida lähemal on klient tootjale, seda parem. E-kaubandus võimaldab seda kõige paremini. Klassikaline müügiahel on näiteks moetööstuses olnud hästi pikk, mis on riskantne, sest tootja ei tunneta klienti nii hästi ja tagasisidet ei saa nii kiiresti, kui otse kliendiga suheldes.
Teiseks: mida rohkem on ahelas lülisid, seda vähem efektiivne see on. Kolmandaks: pika müügiahela puhul sõltute edasimüüjatest.
Üks suuremaid väärtusi, mis ühel brändil saab olla, on püsiv kliendibaas. Tallinn Dollsiga alustades tahtsime väga edasimüüjatega koostööd teha, nüüd on meil võetud selge strateegia oma kliendibaasi loomisele. See on viinud aga selleni, et ka teised müügikanalid tahavad meie tooteid edasi müüa. Soovitan teistele sama teed, ehkki see on pikk protsess. Püsivat kliendibaasi ei saa keegi teilt ära võtta ja te olete iseseisev.
Nipid edukaks äri alustamiseks ajurünnakust turundusnõuanneteni.
Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.
Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta.
Kasutame oma lehel kahte liiki küpsiseid. Kohustuslikud küpsised on vajalikud kodulehe ja internetipanga toimimiseks ning nende kasutamine ei vaja nõusolekut. Mugavama kasutajakogemuse ja kasutajaharjumustele vastava sisu pakkumiseks kasutame veel küpsiseid, mis vajavad nõusolekut- statistilised, funktsiooni - ja turundusküpsised. Kui Te ei soovi, et me selliseid küpsiseid kasutaksime, valige "Nõustun kohustuslike küpsistega".
Rohkem teavet leiate meie küpsiste kasutamise põhimõtetest.
Küpsiste valiku vaatamiseks/uuendamiseks tutvuge küpsiste seadetega.
Lisaks kohustuslikele küpsistele, mis aitavad meie lehte toimimas ja turvalisena hoida, kasutame veel ka statistilisi, funktsiooni -ja turundusküpsiseid. Tänu nendele on meie lehtede kasutamine mugavam ja me saame pakkuda kasutusharjumustele vastavat sisu.
Küpsised on väikesed tekstifailid, mille külastatud internetilehed kasutaja seadme mällu salvestavad, et pakkuda kasutajale lihtsat ja mugavat teenust. Kasutame oma veebilehel SEB ja kolmandate isikute küpsiseid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel - olenevalt küpsiste liigist. Küpsiste kasutamisega nõusolekut saate muuta allpool. Lisateave: Küpsiste teave.