Suurim digikaubakett Klick Eesti AS ühines SEB Kasvuprogrammiga lootuses leida uusi mõtteid äri kasvatamiseks. See läks ka korda.
„Liitusime SEB Kasvuprogrammiga, sest lootsime leida uusi ideid, kuidas kasvada. Ja jäime pidama mõtte juurde, et peaksime lisama veel ühe ärisuuna,“ räägib Klick Eesti IT-juht Andres Ello. Praegu peab ta kõige suuremaks programmist saadud väärtuseks mindset’i ehk mõttemustri muutust, mis aitab ettevõttel paremini oma eesmärkide poole liikuda.
1996. aastast tegutsev Klick Eesti AS on esindatud 21 poega parimates kaubanduskeskustes üle Eesti. Ettevõtte tootevalik ulatub nutitelefonidest mänguasjadeni, lisaks pakutakse klientidele võimalust ostelda üha populaarsemas e-poes. Klick on Eestis turuliider sülearvutite müügis ning üks suuremaid ettevõtteid digikaupade jaekaubanduses.
Kuidas saavutada kümnekordne kasv?
Kuidas on võimalik, et samas sektoris kasvab üks ettevõte aastas ainult 10 protsenti, teine aga lausa kümme korda? SEB Kasvuprogrammi idee algatajate ja läbiviijate sõnul on küsimus ambitsioonis ning oskuses pöörata oma digitaalsed kasvuvõimalused ärieduks.
SEB Kasvuprogramm on loodud tegutsevatele ettevõtetele, kes soovivad tuua innovaatilisel viisil digitaalsuse oma ärisse ja kasvada konkurentidest palju kiiremini. Kasvuprogramm sobib mõni aasta tegutsenud ja oma ärimudelit tõestanud ettevõtetele, aga ka nendele firmadele, kellel on mitu ärisuunda, millest üht soovitakse kasvatada digitaliseerimise kaudu teistest tunduvalt kiiremini.
Täpsem info SEB Kasvuprogrammi kandideerimise kohta: seb.ee/kasvuprogramm.