Teenuse disain on teenuse ülesehitamine lähtuvalt kasutaja vajadustest ning sellest, mida turg tegelikult vajab. Ühtki teenust pole mõtet luua ainult ühe inimese arvamuse alusel, kinnitab tarkvarafirma Clanbeat kaasasutaja Kadri Tuisk.
Teenusepõhise äri disainimisel on oluline kasutajakesksus: tuleb läbi mõelda, mis inimesi tegelikult õnnelikuks teeb, ning pakkuda nende probleemile reaalset lahendust. Ühegi toote või teenuse arendamine ei alga ideest, vaid probleemist, mis on vaja võimalikult täpselt määratleda. Alles siis, kui murekoht on sõnastatud, saab hakata otsima võimalikke lahendusi ning jõuda hea ideeni.
Teenuse- ja tooteäri arendamine on väga sarnane. Tegelikult kasvaski teenusemajandus välja sellest, et toodetele oli vaja leida eristumiskoht. Tootega kaasnev hea teenus tõstab samas ka selle väärust. Teenuse- ja tooteäri samastumise hea näide on hambahari: toode pakub hammaste puhastamise teenust.
Kui on soov üles ehitada teenusepõhist ettevõtet, tuleks alguses keskenduda turu-uuringule ning kasutajaküsitlustele, mis aitavad aru saada, mis on tarbijate reaalsed probleemid. Parim võimalus selleks on määratleda kliendi teekond toote kasutamise etappide vahel ning lisada tema emotsioon: kas ta oli õnnelik, neutraalne või ajas miski teda hoopis närvi. Selle alusel on hea edasi liikuda, sest põhjalikest ja ulatuslikest uuringutes joonistuvad välja kattuvused ning võimalused, millega tasub edasi tegeleda.
Kui idee ja lahendus on olemas, tuleks järgmise sammuna luua prototüüp. Selle mõte on viia oma teenus või toode kliendini esmaseks katsetamiseks võimalikult vähese vaevaga ja saada sellele kiirelt tagasisidet. Ükski toode ega teenus ei ole aga kunagi lõplikult valmis, sest turuolukorra ja tarbijate eelistuste tõttu tuleb valmis olla selle pidevaks täiendamiseks või muutmiseks.
Nipid edukaks äri alustamiseks ajurünnakust turundusnõuanneteni.
Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.
Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta.
Kasutame oma lehel kahte liiki küpsiseid. Kohustuslikud küpsised on vajalikud kodulehe ja internetipanga toimimiseks ning nende kasutamine ei vaja nõusolekut. Mugavama kasutajakogemuse ja kasutajaharjumustele vastava sisu pakkumiseks kasutame veel küpsiseid, mis vajavad nõusolekut- statistilised, funktsiooni - ja turundusküpsised. Kui Te ei soovi, et me selliseid küpsiseid kasutaksime, valige "Nõustun kohustuslike küpsistega".
Rohkem teavet leiate meie küpsiste kasutamise põhimõtetest.
Küpsiste valiku vaatamiseks/uuendamiseks tutvuge küpsiste seadetega.
Lisaks kohustuslikele küpsistele, mis aitavad meie lehte toimimas ja turvalisena hoida, kasutame veel ka statistilisi, funktsiooni -ja turundusküpsiseid. Tänu nendele on meie lehtede kasutamine mugavam ja me saame pakkuda kasutusharjumustele vastavat sisu.
Küpsised on väikesed tekstifailid, mille külastatud internetilehed kasutaja seadme mällu salvestavad, et pakkuda kasutajale lihtsat ja mugavat teenust. Kasutame oma veebilehel SEB ja kolmandate isikute küpsiseid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel - olenevalt küpsiste liigist. Küpsiste kasutamisega nõusolekut saate muuta allpool. Lisateave: Küpsiste teave.