Muuda keelt:

Smart-ID

Paragraphs

Smart-ID on tasuta rakendus, mis võimaldab Sul sisse logida SEB internetipanka, kinnitada makseid ja allkirjastada digitaalseid dokumente. Rakendus on saadaval kõigile meie klientidele, kellel on internetiühendusega nutitelefon või tahvelarvuti.

Rakenduse allalaadimine

Google Play link
App Store Link
 Tehnilised nõuded (Smart-ID veebilehel)
Image
breakfast, phone, coffee

Smart-ID rakenduse töötas välja meie koostööpartner SK ID Solutions. Baltikumis on rakendusel miljoneid aktiivseid kasutajaid, mis teeb sellest kõige populaarsema internetipanga autentimisvahendi.

Smart-ID seadistamine

ID-kaardi või passiga, kasutades biomeetrilisi andmeid

  • Saab teha kodust
  • Saadaval, kui oled varem olnud Smart-ID kasutaja

Juhised (Smart-ID veebilehel)

Mobiil-ID abil

  • Saab teha kodust
  • Saadaval uutele kasutajatele ja korduvaks seadistamiseks

Juhised (Smart-ID veebilehel)

ID-kaardi ja kaardilugejaga

  • Saab teha kodust
  • Saadaval uutele kasutajatele ja korduvaks seadistamiseks

Juhised (Smart-ID veebilehel)

Pangakontoris

  • Võimalik vaid SEB klientidele
  • Saadaval uutele kasutajatele ja korduvaks seadistamiseks
  • Alaealistele ja esmakordsetele kasutajatele tasuta (täiskasvanutel tuleb korduva seadistamise eest pangakontoris maksta seadistamistasu vastavalt kehtivale hinnakirjale)

Broneerin aja

Lapsed ja noorukid vanuses 7–17 aastat saavad Smart-ID seadistada, kui külastavad pangakontorit seadusliku eestkostjaga.

Smart-ID kasutamine

SEB internetipanka sisse logimine

  1. Vali internetipanga sisselogimise lehel autentimisviis Smart-ID;
  2. Sisesta oma internetipanga kasutajatunnus ja isikukood;
  3. Vajuta „Sisenen“;
  4. Ava oma telefonis Smart-ID rakendus (kui see ei avane automaatselt). Veendu, et internetipangas näidatav kontrollkood ühtiks Smart-ID rakenduse koodiga, seejärel sisesta PIN1 kood;
  5. Kui sisestasid õige PIN1 koodi, avaneb internetipank mõne sekundi pärast automaatselt.

Maksete kinnitamine

  1. Täida maksevorm, vajuta nuppu „Kinnitan makse“ ning järgmisel lehel vali “Allkirjastan digitaalselt”;
  2. Ava oma telefonis Smart-ID rakendus (kui see ei avane automaatselt). Veendu, et internetipangas näidatav kontrollkood ühtiks Smart-ID rakenduse koodiga, seejärel sisesta PIN2 kood;
  3. Kui sisestasid õige PIN2 koodi, ilmub makse kinnitus mõne sekundi pärast automaatselt.

NB! Smart-ID rakenduse kasutamisel loe alati hoolikalt kontrollkoodi all olevat teksti – seal on kirjas, milline toiming ootab kinnitust.

Smart-ID blokeerimine

Sinu raha ja andmete kaitsmiseks blokeeritakse Sinu Smart-ID konto järgmistel juhtudel:

  • Kui PIN-kood sisestatakse kolm korda järjest valesti, blokeeritakse konto kolmeks tunniks.
  • Kui pärast kolmetunnise blokeeringu lõppu sisestatakse PIN-kood veel kolm korda järjest valesti, blokeeritakse konto 24 tunniks.
  • Kui PIN-kood sisestatakse pärast 24-tunnise blokeeringu lõppemist uuesti valesti veel kolm korda järjest (kokku üheksa korda järjest), blokeeritakse konto jäädavalt Sinu rahaliste vahendite ja andmete turvalisuse huvides. Smart-ID kasutamise jätkamiseks pead oma konto seadmest kustutama ja selle uuesti seadistama.

Korduma kippuvad küsimused

Üldised küsimused

Lisainfot Smart-ID turvalisuse, kasutamise ja muude teemade kohta leiad Smart-ID veebilehelt.

Küsimused seoses SEB-ga

Saad ühe Smart-ID-konto abil sisse logida ka teiste pankade internetipankadesse ja kinnitada tehinguid ka nendes pankades. Eri pankade jaoks võivad olla vajalikud erinevad täiendavad toimingud, kuid üldiselt saadab vastav pank sisselogimisel või tehingute tegemisel Sinu Smart-ID-le automaatselt kinnituse.

Jah, kui kasutad erakliendi internetipanka sisselogimiseks Smart-ID rakendust, saad sisse logida ka ettevõtte internetipanka. Selleks logi pärast Smart-ID seadistamist kõigepealt sisse erakliendi internetipanka.

Kui Sa ei kasuta Smart-ID rakendust autentimiseks teistes pankades või e-teenustes, kustuta lihtsalt oma Smart-ID konto ja eemalda rakendus nutitelefonist või tahvelarvutist. Veendu, et Sul on ka teised autentimisvahendid, et saaksid internetipanka sisse logida ja tehinguid kinnitada – näiteks ID-kaart, Mobiil-ID või PIN-kalkulaator.