Patrick van der Pijl: klient tahab, et ta saaks oma asjad tehtud
Teenuseid või tooteid pakkuv ettevõte peab kõigepealt välja selgitama, kuidas aidata kliente oma töö- või eraasjad korraldamisel, rääkis SEB korraldatud seminaril Innovatsioonilabor 2015 rahvusvahelise strateegianõustamisfirma Business Models Inc juht Patrick van der Pijl (Holland).
Van der Pijli sõnul tahab klient, et tema asjad saaks sobival moel tehtud ning viitas Clay Christenseni nn piimakokteili näitele. Üks kiirtoidukett uuris, millise maitse ja koostisega kokteile kliendid eelistavad, kuid see ei toonud kaasa käibe kasvu. Klientide käitumise jälgimine tõi esile, et 40 protsenti müügist toimub hommikuti, sest piimakokteil kuulub töölemineku juurde ning on pigem harjumus kui maitseelamus, rääkis van der Pijl.
Ta keskendus oma ettekandes mudeli Business Model Canvas rakendamisele ehk kuidas organisatsioon saab luua ja kasvatada väärtust.
Van der Pijl on enam kui miljon eksemplari müünud raamatu „Business Model Generation“ üks taustajõududest. Van der Pijl nõustab tippjuhte ja korporatsioone, nagu näiteks Toyota, Fujitsu, ING Bank, Microsoft, 3M jpt, keda ta on aidanud ärimudeli innovatsioonis ning tulevikustrateegia koostamisel.
SEB poolt Tallinnas toimunud sündmusel Innovatsioonilabor 2015 esinesid mitmed Euroopa hinnatud ja kogenud ärijuhid, innovaatorid ning ettevõtluskonsultandid. Tallinnas osales üritusel 350 ning kolmes Balti riigis kokku ligi 900 innovatsioonihuvilist.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee
www.seb.ee
Loe uudisvoogu Twitterist www.twitter.com/SEB_Eesti
Suhtle meiega Facebookis www.facebook.com/seb.eesti
Vaata videoarhiivi Youtube’ist www.youtube.com/user/sebeestivideo