SEB pakub Tallinna kontorites teenindust viipekeelse tõlkega
Alates juulikuust on võimalus kõigis Tallinna kontorites saada teenindust viipekeelse tõlkega ja see teenus on SEB kliendile tasuta.
Kurdil või vaegkuuljal, kelle emakeel on viipekeel, on asjaajamine ilma tõlgita raskendatud. SEB soovib kõiki kliente teeninda võrdsetel alustel ja pakkuda nõustamist kõikidele oma klientidele.
„Kevadel proovisime viipekeelse tõlke teenust meie Tornimäe kontoris. Vastukaja oli väga positiivne ja otsustasime laiendada teenuse pakkumist kõikidesse Tallinna kontoritesse, ütles SEB kliendikommunikatsioonijuht Martin Kõrv. „Ilma tõlgita võib kurdi või vaegkuulja suhtlus pangaga jääda minimaalseks - kliendil saaks tehtud üksnes näiteks pangakaardi väljastus. Terviknõustamist, erinevate teenuste ja lahenduste tutvustamist on ilma tõlgita raske teha. Saab suhelda kirjutades, kuid see on ebamugav ja pealiskaudne. Tõlketeenuse laiem mõte ongi ületada suhtlusbarjäär ja pakkuda kliendile tervikteenust.“
Klientidel, kes soovivad saada teenindust viipekeelse tõlkega, palume ühendust võtta meie koostööpartneriga Viipekeeletõlgid OÜ ja anda neile teada, millises Tallinna kontoris, mis kuupäeval ja kellaajal teenust soovitakse.
Kontaktid:
- info@viipekeeletolgid.ee
- SMS 506 0444
-
http://www.viipekeeletolgid.ee/ (kodulehel on ka tõlgi tellimise vorm: http://viipekeeletolgid.ee/telli-tolk)
Tervitades
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
SEB Pank
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee