Äriklientide huvi uuenduslike pangateenuste vastu kasvab hüppeliselt
Esimesena Eestis äriklientidele videokohtumise lahendust pakkuv SEB pank näeb kasutajate huvi jätkuvat kasvu erinevate uudsete lahenduste suhtes ning 2018. aastal kasvas video teel avatud kontode arv SEB äriklientide hulgas 72%.
SEB pank alustas esimesena Eestis ärikliendi konto avamise teenuse pakkumist videokohtumise vahendusel veidi enam kui kaks aastat tagasi. Tänaseks on videosilla kaudu avatud kokku 557 kontot. Eelmisel aastal avati kaugteel 72% rohkem kontosid kui 2017. aastal.
Kliendid toovad videokohtumiste plussina välja liikumisvabaduse - kuivõrd kohtumise läbiviimiseks on vaja vaid internetiühenduse ja veebikaameraga arvutit ning ID-kaarti või Mobiili-ID-d enda isikutuvastuseks. Muuhulgas on SEB kliendid videosilla kaudu saanud oma ettevõtetele avada kontosid viibides ise samal ajal näiteks Hispaanias või Tais.
„Eelmisest aastast lisandus äriklientidele ka võimalus kohtuda video teel enda ärikliendihalduriga, mis võimaldab klientidel allkirjastada dokumente, küsida lisateavet panga teenuste ja toodete kohta ning küsida abi ettevõtte loomisel e-äriregistris,“ kommenteeris videokohtumiste populaarsuse kasvu SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen. „2018. aastal kasvas äriklientide huvi videosilla kaudu kliendihalduriga kohtumiseks oluliselt. Kuna selleks pole tarvis pöörduda kontorisse või oodata järjekorras siis on see andnud klientidele märkimisväärse aja kokkuhoiu,“ lisas Leppänen.
SEB pakub äriklientidele video teel konto avamise teenust alates 2016. aasta detsembrist. 2018. aastal lisandus võimalus kohtuda kliendihalduriga videokohtumise teel. Kohutmiseks on vajalik SEB erakliendi internetipanga leping, Eesti Vabariigi ID-kaart või mobiili-ID ning arvuti veebikaamera, mikrofoni ja internetiühendusega.
Lisainfo
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee