Alar Kolk: ettevõtted on valmis uues olukorras kiirelt tegutsema ja uusi lahendusi leidma
Kriisiperiood toob endaga kahtlemata ohtralt väljakutseid, kuid võib paljude ettevõtete toodete-teenuste jaoks pakkuda ka ootamatuid võimalusi. Veebikeskkonda kolinud SEB Kasvuprogrammi järgmine loeng keskendubki sellele, kuidas saavad ettevõtted muutuvas olukorras oma strateegiat kohandada ning leida taktikaline eelis.
Tihti on ettevõtted ka tavatingimustes, väljaspool eriolukorda, sunnitud oma tegevuse lõpetama sellepärast, et nad pakuvad kliendi jaoks mittevajalikku toodet või teenust. Mis juhtub aga veel siis, kui kliendi vajadused äkki kardinaalselt muutuvad? „Üheks võimalikuks lahenduseks on kiiresti ümber defineerida turg või turule sisenemise strateegia. Oskus enda tegevust ümber orienteerida on eriti oluline tänases olukorras, kus olemasolevad turud kokku kukuvad ja avanevad täiesti ootamatud uued ärivõimalused,“ ütles SEB Kasvuprogrammi mentor ja Euroopa Innovatsiooniakadeemia president Alar Kolk.
Kasvuprogrammi järgmisel sessioonil jagavad mentorid ettevõtetega tööriistu, meetodeid ning kogemust teenuste ja toodete disainimisel selliselt, et need suudaks paremini vastata majandusreaalsusele ja kliendi ootustele. Kasvuprogrammi loenguid saavad jälgida kõik huvilised zoom.us keskkonnas või ülekandena SEB Facebooki lehel.
Seitsmendasse SEB Kasvuprogrammi kandideeris kokku 28 ettevõtet, millest osalema valiti 10. Seekord liitub Kasvuprogrammiga mitmeid juba tuntud kaubamärgiga tooteid nagu näiteks Aegaon kellad, Chocolala šokolaadid ja BredenKids lasterõivad. Tootmis- ja teenindusettevõtteid on seekord kasvuprogrammis esindatud peaaegu võrdselt. Paljude eesmärgiks on arendada uusi nutikaid ja kliendile kohaldatud tooteid, mis samas võimaldaks ettevõtetel tegutseda jätkusuutlikumalt ja ressursitõhusamalt. Samuti otsitakse võimalusi kasvatada müüginumbreid laienedes välisturgudele ning programmi abil soovitakse leida tuge skaleeritava kasvumudeli defineerimises ning enda ettevõtte üldise konkurentsivõime tõstmises.
SEB on Põhjamaade juhtiv finantsteenuste grupp. Ettevõtlik ja innovaatiline mõtteviis on parema maailma loomisel määrava tähtsusega. Seetõttu innustame ja toetame edasipüüdlikke ettevõtjaid toetustegevustega nagu ettevõtluskonkurss Ajujaht, ettevõtlusõppe edendamine koostöös Junior Achievementiga ning ärialaste teadmiste jagamine eakadeemia.seb.ee kaudu. SEB eesmärk on luua klientidega pikaajalisi ja jätkusuutlikke suhteid, toetada neid nii headel kui halbadel aegadel. Loe SEB grupi kohta lisaks: http://www.sebgroup.com/
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 6655 649
mobiil +371 5111 718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post mailto:evelin.allas@seb.ee