Eriolukord on kolmekordistanud SEB juturoboti tööd
Viimase kuu jooksul kasutavad inimesed varasemast kolm korda enam pangaga suhtlemiseks juturobotit. Eriolukorra tõttu on märgatavalt kasvanud huvi maksepuhkuste osas, kuid ka muude teenuste ja küsimuste osas otsivad inimesed viise, kuidas oma vajalikud pangatoimingud teha internetis iseseisvalt ja pangakontorit külastamata - näiteks küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta.
Viimase kuu jooksul kasutavad inimesed varasemast kolm korda enam pangaga suhtlemiseks juturobotit. Eriolukorra tõttu on märgatavalt kasvanud huvi maksepuhkuste osas, kuid ka muude teenuste ja küsimuste osas otsivad inimesed viise, kuidas oma vajalikud pangatoimingud teha internetis iseseisvalt ja pangakontorit külastamata - näiteks küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta. Populaarsuselt kolmandal kohal on päringud seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.
„Selle statistika pinnalt saame väita, et SEB kliendid on kiired õppijad ja kohanejad. Kuna juturobot suudab samaaegselt aidata mitut klienti, siis viimasel kuul on ka selle populaarsus kasvanud. Teema, mille kohta jätkuvalt ka eriolukorra ajal tuntakse suurt huvi, on kaartidega seotud küsimused - kaartide väljastamine ning uue pangakaarti aktiveerimine. Juturobot on tavapärasest rohkem pidanud ka nõustama ja suunama kliente panga kodulehel lehekülgedele – näiteks kuidas videokõne kaudu kontot avada ning saada internetipangast kontoväljavõtet. Kliendid tunnevad jätkuvalt huvi ka laenutoodete vastu, kuid see huvi on püsinud teiste kuudega võrreldes samal tasemel,“ kommenteeris juturoboti tööd SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
„Juturobot on kliendile suureks abiks ka erinevates veaolukordades, kust klient saab operatiivset infot tehniliste tõrgete kohta,“ lisas Leppänen. Panga kinnitusel on juturobotist ka päriselt inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi SEB kliendinõustajatele.
Juturobot suudab vastata kõikidele päringutele ühe korraga, ilma et järjekordi tekiks. Juturoboti leiab SEB kodulehelt www.seb.ee ning see võimalus on lisatud ka SEB internetipanga „kiri pangale“ nõuannete juurde. Soovitame kiire vastuse saamiseks esmalt pöörduda just juturoboti poole.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 6655 649
mobiil +371 5111 718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee