SEB annab 5000 eurot tiimile, kelle tegevus loob enim positiivset mõju
Tänavu annab SEB Ajujahil välja 5000 eurose eriauhinna jätkusuutliku ettevõtluse edendamiseks. Positiivse mõju eriauhinnale saavad kandideerida kõik tiimid, kes ühel või teisel moel parandavad keskkonda, sotsiaalseid aspekte ja edendavad eetilist ettevõtluskultuuri.
Positiivse mõju oleme jaotanud kolme valdkonda. Mõju keskkonnale, sotsiaalsetele aspektidele või ettevõtte enda juhtimisele. Sestap võivad auhinnale kandideerida väga erinevate valdkondadega tegelevad tiimid.
“Meie ühise elukeskkonna kujundamisel on ettevõtete tegevusel ja selle tagajärgedel tohutu kaal. Positiivset mõju saab saavutada nii äritegevuse kahjulike tagajärgede kõrvaldamise ja kompenseerimisega kui ka uute keskkonnale kasulike ärisuundade rajamisega,” ütles Andra Altoa, strateegia ja kliendikogemuse valdkonna juht SEB Balti divisjon.
Keskkonna kategoorias hinnatakse ettevõtte mõju keskkonnale ja kliimale ning ka ettevõtte keskkonnapoliitikat. Näiteks, millised on pakutavad tooted ja teenused, tootmisprotsessid ja kuidas need keskkonda mõjutavad?
Sotsiaalsetest aspektidest vaadatakse, kuidas ettevõte mõjutab laiemaid ühiskondlikke ja sotsiaalseid probleeme. Näiteks tervishoius, majandusküsimustes või ebavõrdsuses.
Ettevõtluskultuuri all vaadatakse ettevõtte mõju võrdõiguslikkuse ja mitmekesisuse edendamisele ettevõttes, kuidas ja kui läbipaistvalt on töötajad kaasatud juhtimisse, milline on klientide ja koostööpartnerite kohtlemine ning millistele väärtustele ja põhimõtetele laiemalt on ettevõte või tema toode ja teenus ehitatud.
SEB Eesti valib välja tiimi, kes on ühes või kõigis neis valdkondades eeskujuks või aitab teistel ettevõtetel keskkonda, sotsiaalseid aspekte või eetilist ettevõtluskultuuri arendada ning seeläbi maailma positiivsemaks muuta.
Varasematel aastatel on SEB andnud eriauhinna parimale sotsiaalsele ettevõttele. Tänavu laiendati kategooriaid sotsiaalsetest aspektidest kaugemale, et kaasata veelgi rohkem positiivset mõju loovaid ettevõtteid.
Ajujahi 14. hooajale saab äriideid esitada 25. oktoobrini. Kolmkümmend parimat, kes pääsevad Ajujahi arenguprogrammi, valib ekspertžürii välja novembri lõpuks. Edasipääsejad saavad Ajujahi kiirendisse ja arenguprogrammi, mis lõpeb kevadel. Hooaja võitja selgub “Ajujahi” telesaates, mis paneb arenguprogrammi läbinud tiimid viimast korda proovile.