SEB: 60% nõustamistest toimub virtuaalses keskkonnas
SEB statistika näitab, et märkimisväärne osa klientidest eelistab laenu-, kindlustus-, pensioni- ning investeerimiseteemalisi vestlusi pidada endale sobivas asukohas video teel. Möödunud aastal toimus 60% nõustamistest videokõne vahendusel. Samuti pöördusid kliendid ligi poolteist korda aktiivsemalt juturoboti poole, eelkõige küsiti virtuaalselt nõustajalt internetipanga limiitide, kasutajatunnuse ning konto väljavõtte kohta.
„Videokõne kaudu kättesaadavate teenuste populaarsus hoogustus hüppeliselt kriisiperioodi alguses, 2020. aastal. Kuid eelmise aasta analüüs näitab, et klientide huvi arutada oma pikaajalisi plaane ja suhelda pangaga virtuaalses keskkonnas püsib stabiilselt kõrge. Lisaks laenu-, investeerimis- ja elukindlustustoodete nõustamisele, saab video teel teha ka kõiki igapäevapangaduse toiminguid alates limiitide muutmisest kuni püsikorralduste sõlmimiseni. See teenus annab klientidele võimaluse suhelda vahetult oma pangaga ja ajada rahaasjad korda kodust väljumata ning ühtlasi aitab see kaasa keskkonna jalajälje vähendamisele,“ kommenteeris SEB Panga juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
Igapäevapanganduse küsimustega pöördutakse järjest rohkem ka juturoboti poole, kes on võimeline viivituseta pidama keskmiselt rohkem kui 150 vestlust ööpäevas. „Juturobot aitab täita klientide ootusi andes kohe küsimusele vastuse ning suunates neid õigete tegevuste ja kontaktideni. Juturobot on klientidele suureks abiks ka erinevates veaolukordades, andes operatiivset infot tehniliste tõrgete kohta. Meie juturoboti eelis on see, et igapäevaselt klientidega suheldes ta samal ajal õpib ning suudab seeläbi vastata järjest keerulisematele küsimustele. Virtuaalset nõustajat õpetavad SEB-s spetsiaalsed juturoboti „treenerid“, kes aitavad juturobotil analüüsida esitatud küsimusi ja samuti klientide vastuseid,“ lisas Leppänen.
Juturobot suudab vastata kõikidele päringutele ühe korraga, ilma et järjekordi tekiks. Juturoboti leiab SEB kodulehelt www.seb.ee ning see võimalus on lisatud ka SEB internetipanga „Kiri pangale“ nõuannete juurde. Soovitame kliendil kiire vastuse saamiseks esmalt pöörduda just juturoboti poole.
Lisainfo:
Maarja Kalamas
kommunikatsioonijuht
SEB Pank
mobiil +372 5304 5743
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post maarja.kalamas@seb.ee