SEB uuendab hinnakirja
Alates 1. jaanuarist jõustuvad SEB hinnakirja ja teenuselepingute tingimuste muudatused. Populaarseimate toodete ja teenuste ehk interneti- ja mobiilipanga toimingutega kaasnevad tasud ei muutu ning erakliendi laenulepingute muudatustega seotud kulud langevad.
„SEB on mugavaid digitaalseid lahendusi pakkuv pank, millel on ühtlasi lai kontorivõrk. Meie populaarseimaid tooteid ja teenuseid eelistatakse tarbida interneti- ja mobiilipanga vahendusel. Seega iseteeninduskanalite kasutamise soodustamiseks hoiame seal hinnad järgmisel aastal senisel tasemel,“ sõnas SEB Panga juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
„Erakliendid saavad kokku hoida nii aega kui ka raha, tellides näiteks pangakaardi postiga koju ja aktiveerides selle kas internetipangas või pangaautomaadis. Sama kehtib ka püsikorralduslepingu sõlmimise kohta internetipangas. Aktiivsele kliendile on soodsaim viis valida igapäevaste pangatoimingute tegemiseks sobiv arvelduspakett, mis sisaldab kõiki olulisi pangateenuseid ja kindel kuutasu annab selge ülevaate kuludest,“ täiendas Leppänen.
„Langetame uuest aastast ka erakliendi laenulepingute muudatustega seotud tasusid nii iseteeninduskanalites kui ka pangakontoris. Pikaajaliste kohustustuste jooksul võib ikka tekkida vajadus muuta näiteks laenu maksepäeva, arvelduskonto numbrit, millelt makse laekub või võtta maksepuhkust. Seetõttu kaotame selliste muudatustega seotud tasud, et need oleksid kliendi jaoks võimalikult lihtsad ja soodsad,“ lisas Leppänen.
Lisaks uuele hinnakirjale jõustuvad 1. jaanuarist muudatused ka arveldustingimustes, arvelduskonto, erakliendi internetipanga, deebetkaardi, krediitkaardi, eraisiku laenulepingu, SEB paketi, Perepaketi ning Ärikliendi paketi lepingu tingimustes. Tingimuste muutmisel on sisse viidud teenuste arengust tulenevad muudatused, olulisem neist võimaldab tulevikus eraisikul kliendiks hakata SEB mobiilirakenduse kaudu.
Hinnakirja muudatuste ning uute tingimustega on võimalik tutvuda alates 1. novembrist kõikides SEB pangakontorites ning kodulehel.
Küsimuste korral palun helistage meile telefonil 665 5100 või saatke kiri internetipanga menüüpunktist „Kontakt“ → „Kiri pangale“.
Lisainfo:
Maarja Kalamas
kommunikatsioonijuht
SEB Pank
mobiil +372 5304 5743
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post maarja.kalamas@seb.ee