SEB hakkab Lihulas kliente teenindama Postipanga vahendusel
Alates 1. maist 2015 hakkab SEB Lihula piirkonna kliente teenindama Lihula postkontoris asuv Postipank. Lisaks SEB klientidele saavad Postipangas pangateenuseid tarbida ka teiste pankade kliendid.
„Seni kolmel päeval nädalas lahti olnud pangakontor annab oma funktsioonid tehingute tegemise osas üle Lihula postkontoris olevale Postipangale. Muudatuse põhjuseks on üheltpoolt vähenev kontori kasutatavus, teisalt soov pakkuda klientidele mugavamat teenust. Vähene külastatavus võimaldas hoida kontorit lahti kolmel päeval nädalas ja seega pidi klient enda tegemisi sättima vastavalt kontori lahtiolekuaegadele. Postkontori vahendusel on peamised pangateenused koos personaalse teenindusega klientidele kättesaadavad nüüd kuuel päeval nädalas ja seda mitte ainult SEB klientidele, sest Postipangas saame teenindada kõikide pankade kliente,“ kommenteeris SEB Lääne regiooni juht Tiina Ormisson.
SEB Lihula sularahaautomaat jääb senisele asukohale ja seda on võimalik kasutada 24 tundi ööpäevas. Lihtsamaid pangatehinguid (sh sularahaga) saab teha Lihula postkontoris (Tallinna mnt 12) asuvas Postipangas, mis on lahti esmaspäevast reedeni 9–17 ja laupäeval 9-13.
Kõikide SEB pangakontorite, sularahaautomaatide ja Postipankade loetelu koos kontaktide ning lahtiolekuaegadega leiate meie kodulehelt aadressil www.seb.ee/asukohad. Küsimuste korral võtke palun ühendust klienditoe telefonil 665 5100.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee
www.seb.ee