SEB hoidis möödunud aastal kokku 58 kilomeetrit paberit
SEB paberivaba teeninduse maht kasvas 2015. aastaga kümme korda ja tänu sellele on koostöös klientidega kontorites kokku hoitud 395 pakki paberit. Piltlikult - kasutamata paberilehtedest saaks katta 58 kilomeetrit ehk teekonna Tallinnast Raplasse.
„Keskmiselt kulub kliendil ühe pangatoimingu tegemiseks neli lehte paberit. Kontori külastajad väga hindavad seda, et pank peab oluliseks keskkonna säästmist ja pakub paberivaba teenindust. Interaktiivsed lahendused mängivad ka näost-näkku teenindamisel järjest olulisemat rolli ja aitavad parandada selle kvaliteeti. Paberivaba teenindusega on kogu protsess kliendile ekraanilt jälgitav, mis aitab pangatoiminguid kiirendada,“ kommenteeris SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit.
„Digitaalset teenindusviisi kasutades saab klient hoida kogu oma finantsajalugu ühes kohas ning see pakub nii mugavust, turvalisust kui ka täiendavat kontrolli oma rahaasjade üle, kuna kõik pangatehingute dokumendid asuvad kliendi internetipangas. Kokkuvõttes on kliendid paberivaba teeninduse hästi vastu võtnud ja selle populaarsus on märgatavalt kasvanud,“ lisas Vaikmäe-Koit.
SEB paberivabaks teeninduseks kasutab klient puutetundlikku ekraani – loodavad dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipangas asuvasse digiportaali. Seda saab kasutada kõigis SEB pangakontorites.
Paberivabaks teeninduseks on kliendil vaja kindlasti kaasa võtta ID-kaart ja teada oma mõlemat PIN-koodi või mobiiltelefon, millel on aktiveeritud mobiil-ID teenus.
Lisainfo:
Maarja Gavronski
kommunikatsiooni projektijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5270
mobiil +372 5656 5785
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post maarja.gavronski@seb.ee
www.seb.ee