SEB klienditoele helistades saab kasutada uut isikutuvastusteenust
Alates 6. septembrist saab SEB klienditoe telefonile helistaja ennast mobiil-ID või PIN-kalkulaatoriga tuvastada. Telefoni teel identifitseerimine võimaldab pakkuda klientidele senisest kiiremaid ja paremaid lahendusi.
Senini said telefoni teel tuvastamise võimalust kasutada vaid need kliendid, kes olid eelnevalt sõlminud vastava lepingu. Alates 6. septembrist pakub SEB seda võimalust kõikidele oma klientidele. Isikutuvastamine on võimalik eesti, vene ja inglise keeles. Identifitseerimiseks on kliendil vaja mobiiltelefoni, millel on aktiveeritud mobiil-ID teenus või PIN-kalkulaatorit. Pangasüsteem kontrollib kliendiandmeid ja vastavalt tulemustele palub kliendil sisestada isikukoodi. Seejärel tuleb sisestada, kas mobiil-ID PIN-kood või PIN-kalkulaatori kood. Soovi korral saab klient jätkata ka ennast identifitseerimata.
„Üldistele küsimustele saame telefoni teel anda vastused ka ilma klienti tuvastamata. Kui klient soovib aga teavet näiteks oma lepingute või kontoliikumiste kohta, siis see eeldab kliendi identifitseerimist,“ kommenteeris SEB kontaktikeskuse juht Ringa Maripuu.
Lisainformatsiooni isikutuvastamise kohta mobiil-ID ja PIN-kalkulaatoriga saabki SEB klienditoe telefonil 665 5100.