SEB: kliente tasub uuendusliku teenusega harjutada
Kliendid on paberivaba teeninduse, mida SEB pakub alates 2013. aastast, lõplikult omaks võtnud. Nüüdsest toimub kontorites kümnendik teenindusjuhtumitest sellel keskkonnasäästlikul moel ja klientide huvi paberivaba teeninduse vastu aina kasvab.
Uue teenuse juurutamisel on SEB-s paistnud silma eelkõige Tartu, Pärnu ja Tallinna kontorid. 2016. aasta alguses ulatus paberivabade teenindusjuhtumite arv nädalas 1400-ni, selle aasta oktoobri esimestel nädalatel ei ole see näitaja langenud nädalas alla 2000 korra, mis on ligi 10% kõigist SEB kontorite teenindusjuhtumitest.
Jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen kommenteerib uuendust nii: „Paberivaba teeninduse näitel saime selge õppetunni, et elu paremaks tegemise nimel tasub alguses pingutada ja investeerida. Ka sellise uuenduse puhul, mis toob kaasa positiivse muutuse, peab klient mugavustsoonist väljuma ja midagi uut proovima. Et muudatusega harjuda, vajab iga inimene vähem või rohkem aega. Pangana olime valmis seda aega andma ja nüüd näeme tulemusi, milleks on klientide suurem rahulolu, panga keskkonnasäästlikum toimimine ning võimalus pangateenuseid edasi arendada.“
Uue teenindusmooduse hea vastuvõtt lubab SEB-l edaspidi korraldada kaugnõustamise ajal (vastava seadusemuudatuse jõustumisel) ka põhilised pangatoimingud, mis teeb kliendi ja panga vahelist suhtlemist oluliselt lihtsamaks. Uuendus vähendab olulisel määral paberikasutust, võimaldab toimingute ajalugu mugavalt salvestada ja harjutab klienti e-teenuseid kasutama.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee