Alates 8. märtsist saab SEB internetipanka sisse logida ka Smart-ID-ga
Alates 8. märtsist saab iga SEB panga klient proovida uut elektroonilist isikutuvastusvahendit Smart-ID, mis läheb kasutusse nii Eestis, kui ka Lätis ja Leedus. Uue rakendusega, mida saab alla laadida nii Google Playst kui ka peagi App Store’ist, piisab isiku autentimiseks ja allkirja andmiseks ainult kasutaja nutiseadmest.
Smart-ID eesmärk on pakkuda identifitseerimise lihtsat ja kiiret lahendust neile, kelle jaoks Mobiil-ID või ID-kaardi lahendused ei ole piisavalt kiired või mugavad. Smart-ID ei ole seotud SIM-kaardiga ja lahenduse kasutamiseks on vaja lihtsalt uus rakendus paigaldada. Seetõttu on Smart-ID kasutamine lihtne ja jõukohane igale nutitelefoni kasutajale.
Smart-ID eesmärk on asendada seni turul valitsevat koodikaarti
Uus autentimise vahend on toodud turule eesmärgiga asendada koodikaarti. Juba praegu on koodikaart ülekannete 200-eurose päevalimiidi tõttu järjest piiratuma kasutusvõimalusega. Alates 2018. aastast Euroopa Liidu direktiivide nõuetest tulenevalt piiratakse koodikaartide kasutamist veelgi. Selle tõttu üleminek uuele autentimisvahendile on soovitatav puhtalt igapäevasest mugavusest lähtuvalt.
Smart-ID on lihtne, mugav ja turvaline viis nii internetipanka sisse logimiseks kui ka muude internetiteenuste kasutamiseks. Esimeste hulgas võtsid Smart-ID kasutusele Eestis Starman, Tallinna Kaubamaja Grupp ja eKool. Baltikumis on Smart-ID kasutajaid juba üle 25 000.
Uue rakenduse kasutamisega saate tutvuda video kaudu.
Põhjalikku lisainfot uue rakenduse kohta leiate selle kodulehelt.
Küsimuste korral palun helistage meile telefonil 665 5100, võtke meiega ühendust Skype’i vahendusel (kasutajatunnus seb.eesti) või saatke kiri internetipanga menüüpunktist „Kontakt” → „Kiri pangale