SEB tuleb välja uuenenud mobiilirakendusega
SEB uuendab lähipäevil oma mobiilirakendust, mis muutub oluliselt lihtsamaks ning võimaldab mitmeid uuenduslikke teenuseid.
„Uut rakendust ja selle põhifunktsioone kavandades lähtusime eelkõige sellest, milleks meie kliendid mobiilirakendust täna peamiselt kasutavad. Praktika näitab, et rakenduse kaudu ei täideta tulumaksudeklaratsiooni ega taotleta eluasemelaenu, vaid tehakse ennekõike kiiresti makseid, hoitakse end kursis oma kontojäägi ja rahaasjadega. Samas elu läheb kiiresti edasi ja me kavatseme uut rakendust kindlasti edasi arendada, kuulates klientide kasutuskogemust ja vajadusi,“ ütles SEB Jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Rakenduse disainis on keskendutud eelkõige lihtsusele ja kasutusmugavusele. SEB uus mobiilirakendus on tõstnud esikohale enam kasutatavad teenused, samas kui täisfunktsionaalsusega internetipank on samuti kliendi käsutuses.
Lisaks traditsioonilistele teenustele võimaldab uus rakendus:
- Teha kandeid teistele mobiilirakenduse kasutajatele ilma kontonumbri sisestamise vajaduseta;
- Küsida teistelt mobiilirakenduse kasutajatelt ülekannet, mille maksja saab tasuda ühe nupuvajutusega;
- Näha kiirelt kõikide oma kontode jääke, sisestades vaid neljakohalise parooli;
- Teha mugavalt oma kontode vahelisi makseid.
Lisaks saab uuenenud mobiilirakendusse sisse logida uue autentimisvahendi, Smart-IDga.
SEB uus mobiilirakendus järgib kõiki isikuandmete töötlemise põhimõtteid ning tagab, et andmetöötlus vastab andmekaitse nõuetele.
Uut rakendust saab Androidi operatsioonisüsteemiga nutiseadmesse alla laadida SIIN,
OIS operatsioonisüsteemi jaoks SIIN.
Rohkem infot uue mobiilirakenduse kohta leiab siit: http://www.seb.ee/igapaevapangandus/teeninduskanalid/mobiilipank
Küsimuste korral palun võtke ühendust SEB klienditoega telefoni 66 55 100.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee