SEB sulgeb telefonipanga teenuse
Alates 19. detsembrist kaob vähese nõudluse tõttu SEB telefonipanga teenus. Teenust kasutavad aktiivselt umbes 300 klienti.
„Viimaste aastate kiire pangasüsteemide areng tõstatas küsimuse: kas arendada telefonipangateenus uuele tasemele või pakkuda selle kasutajaskonnale kaasaegsemaid võimalusi oma rahaasjade korraldamiseks. Arvestades sellega, et reaalsete teenuse kasutajate arv on viimastel aastatel kordades vähenenud, võtsime eesmärgiks läheneda igale telefonipanga kliendile individuaalselt, leida iga kliendi jaoks just talle sobivaid lahendusi ja sulgeda populaarsust kaotanud teenuse detsembris“ – kommenteeris muutust SEB Äriarenduse divisjoni segmendijuht Triin Raudsepp.
Telefonipanga teenuse asendamiseks on SEB klientidel endiselt võimalik kasutada Internetipanka, mobiilirakendust või pöörduda pangakontorisse. Muutuse toetamiseks käivitab SEB alates 6. novembrist oma kontorites diginädalad, mille raames saavad kõik panga kliendid nõu ja juhendamist kaasaegsete digilahenduste kasutamisel. Lisainfo SEB diginädalate kohta.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee