Paberivaba teenindusega hoiti kokku Pikast Hermannist kõrgema virna jagu paberit
SEB säästab iga päev keskmiselt 1000 paberilehte, sest pakub klientidele võimalust teha kontoris tehinguid paberivabalt. Hetkel kasutab paberivaba teenindust iga kümnes klient ja näha on selle loodust säästva teenindusmudeli populaarsuse pidevat kasvu.
SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen: „Kui tavaliselt mõeldakse, et panga töö lahutamatuks osaks on paberid, kuid tehnoloogia areng on võimaldanud meil selle müüdi kummutada. Kasutame iga päev järjest vähem pabereid ning hoiame sellega Eestimaa loodust. Aastatega õnnestus säästliku teenuse abil hoida kokku ligi 3000 kg paberit, millest veebruari lõpuks on võimalik luua ligi 180 kilomeetri pikkune paberitee. Üksteise peale asetatud paberivirnad moodustavad ligi 56 m kõrguse torni, mis on 10 meetrit kõrgem kui Tallinna peamise sümboli ehk Pika Hermanni tipp. Tähistame selle toreda teetähisega meie riigi suurt juubelit.“
SEB paberivabaks teeninduseks kasutab klient puutetundlikku ekraani – loodavad dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipangas asuvasse digiportaali. Seda saab kasutada kõigis SEB pangakontorites. Paberivabaks teeninduseks on kliendil vaja kindlasti kaasa võtta ID-kaart ja teada oma mõlemat PIN-koodi või mobiiltelefon, millel on aktiveeritud mobiil-ID teenus.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee