SEB pakub Eesti pankadest parimat teenindust
Uuringufirma Dive poolt Balti riikides läbi viidud iga-aastase valdkonnauuringu tulemusena selgusid taaskord parimad silmast silma klienditeenindust pakkuvad pangad. Viimased kaks aastat Eestis pankade teenindustasemelt teisele kohale jäänud SEB (94%) tuli sel aastal esimesele kohale.
Eelnevate aastate võitja LHV sai eelmise aastaga võrreldes samaväärse tulemuse (91%) ja saavutas teise koha. Eestis kolmandale kohale tõusnud Citadele (86%) on varasemate aastatega võrreldes teinud tubli arengu. Lisaks olid uuringusse kaasatud ka COOP Pank, Luminor ja Swedbank.
SEB kontorivõrgustiku arendusjuht Margit Käbin: ”SEB Pank on oma visioonina sõnastanud, et tahame pakkuda klientidele maailmatasemel teenust. Pühendumuse, koostöö ja lihtsuse kõrval peame just kliendikesksust üheks oma põhiväärtuseks. Seega pole imestada, et panustame teeninduse kvaliteeti teadlikult ja süsteemselt. Meil on hea meel, et sel aastal õnnestus meil teha suur samm edasi just neid aspektides, kus me eelmistel aastatel võib-olla pisut tagasihoidlikumad olime.”
Baltikumi parimat teenindust pakuvad jätkuvalt Leedu pangad ning pankade koondtulemus Eestis tõusis eelmise aastaga võrreldes 6%. Läti esikolmiku moodustasid Citadele 97,3%ga, SEB 86,7%ga ja Luminor 85,1%ga. Leedu pankade poodiumi hõivasid Citadele 99,6%ga, millele järgnes Šiaulių Bankas 98,1%ga ja SEB 95,7%ga. Baltikumis oli kõige tugevamaks kategooriaks esmamulje, kus hinnati teenindaja välimust, ümbrust ja esmast kontakti ning kus keskmine tulemus oli 98%. Kõige nõrgemaks aga lisamüük, kus keskmiseks tulemuseks jäi 67%.
Pankade klienditeeninduse taset võrdlev valdkonnauuring Dive Top3 tehti ajal november 2017 kuni jaanuar 2018. Uuringusse kaasati kuus suuremat panka Eestis, viis Lätis ning kuus Leedus. Ühtekokku tehti 170 testkülastust. Panku külastati sooviga avada seal arveldusarve.
Uudis on koostatud Dive pressiteate alusel.