Tänasest saab SEBs nõustamisel osaleda ka pärast tööpäeva lõppu
Alates 11. juunist kuni suve lõpuni on SEB erakliendihaldurid valmis pakkuma klientidele terviknõustamist videokõne kaudu ka pärast tööpäeva lõppu. Õhtuse aja viimast videokõnet saab määrata algusega kella 19.00-ks. Õhtusel ajal videokohtumisel osalemiseks on vajalik eelnev broneerimine SEB kodulehel või helistades 665 5100.
SEB segmendijuht Triin Raudsepp: „Veidi üle aasta töötav videokõne on suurepärane näide selle kohta, kuidas tänapäeval liigub pank oma klientide poole, ükskõik kus nad ei oleks. Sellest tingituna hakkame testima ka laiemat teenuse kättesaadavust. Esialgu pakume õhtust aega suvisel ajal, kuid klientide huvi olemasolul kaalume selle jätkamist ka edaspidi.“
SEB videokõne on lihtsaim ja kiireim viis oma pangaga kontakti saamiseks. Videokõne kaudu saab SEBs avada konto oma lapsele või ettevõttele või saada terviknõustamist. Alates teenuse käivitamisest on seda praeguseks kasutatud ligikaudu 1000 korda. SEB edasine eesmärk on hakata pakkuma teenust ka neile, kes soovivad saada SEB klientideks.
Videokõne jaoks on vajalik SEB erakliendi internetipanga leping, kaasaegne autentimisvahend (ID-kaart või mobiil-ID) ning arvuti veebikaamera ja mikrofoniga.
Info videokohtumise kohta