SEB Digikassa teenus aitas eestlastel kokku hoida üle 50 miljoni euro
2012. aasta novembrist käivitatud Digikassa teenus, mille klientide arv SEBs on 17. septembri 2018 seisuga üle 100 000 kliendi, on aidanud alates asutamise hetkest seda kasutavatel klientidel kokku hoida üle 50 miljoni euro.
SEB erakliendi segmendijuht Triin Raudsepp: „Digikassa on oma asutamisest saadik üks enim positiivset tagasisidet teeninud pangateenus, mida kasutab igapäevaseks säästmiseks 45 000 SEB klienti. Digikassa on lihtne ja loogiline ning üsna lihtsa lahendusena võtab enda peale väga olulise rolli: rahalise tagavara kasvatamise. Näeme, et meie klientidele on see iga aastaga aina rohkem meele järele ning kavatseme seda ka edasi arendada. Järgmine samm selles osas on säästudeks konkreetse lahenduse pakkumine, mis aitaks kokkuhoitud raha väärtust hoida ja võimalusel ka kasvatada.“
Digikassa on virtuaalne pangateenus, mis on seotud konkreetse inimese kontoga ja ümardab iga kontolt maha arvestatud kaardimakse summa järgmise täiseuroni ning kannab erisuse sentides kliendi kogumishoiusele. Digikassa kasutus on väga populaarne igas vanuses klientide seas, kuid olulisemad summad on kogutud keskealiste klientide poolt. Aastaga säästab aktiivne kasutaja Digikassa abil umbes 280 eurot. Kõige sagedamini kasutatakse Digikassaga säästetud vahendeid novembris ja detsembris, mis panga eeldusel toimub varsti saabuvate jõulude ajendil. SEB kliendid saavad Digikassa aktiveerida internetipangas või pangakontoris. Digikassa leping on tähtajatu ning teenuse avamine ja kasutamine on tasuta.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee