SEB ärikliendid hakkavad kasutama mobiilirakendust
Üha enam SEB ärikliente sisenevad internetipanka läbi nutiseadme, mistõttu avab pank mobiilirakenduse ka äriklientidele.
"Mobiilirakendust on lihtne kasutada ja sealt leiab enimnõutud pangateenused. Arendame rakendust kogu aeg ning kogume klientidelt tagasisidet ja hinnanguid, et mida ärikliendid soovivad veel rakenduses kasutada," ütleb SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
“Oktoobrist saavad kliendid kasutada rakenduses funktsioone, mida nad igapäevaselt kõige enam vajavad – kontoseisu vaatamine ning maksete sisestamine ja kinnitamine. Täiendavad funktsioonid hakkavad lisanduma jooksvalt,” lisas Leppänen.
Leppäneni sõnul saavad kliendid näha uuendatud rakenduses eurokontode saldosid ja väljavõtteid, teha ülekandeid eurodes, kinnitada makseid ja leida mobiilirakenduse abil teavet pangakontorite või sularahaautomaatide kohta.
Ärikliendi funktsionaalsus on osa olemasolevast mobiilirakendusest, mistõttu ei ole vaja eraldi rakendust alla laadida. Rakenduse kasutajaks saab registreeruda, kui kasutada samu autentimisvahendeid, mida internetipangas. Rakendusse saab siseneda ka sõrmejälje tuvastamisega. Mobiilirakenduses kehtivad internetipanga tehingupiirangud, makse kinnitamise protseduurid ja kasutajaõigused.
SEB uus mobiilirakendus äriklientidele
Lisainfo
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee