SEB klientide digitaalne aktiivsus kasvas 6 protsenti
Digitaalselt esitatud taotluste ja sõlmitud lepingute arv kasvas SEB-s 2018. aastal 6 protsenti. Mobiilsete ja e-kanalite populaarsus on pidevalt suurenemas, samas kui kontorite külastatavus on jätkuvalt kahanevas trendis ja jaanuaris 2019. kukkus eelmise aastaga võrreldes 4 protsenti.
„Digiteerimine on ulatuslik trend, mis peegeldub pea igas elusfääris: ostud kolivad aina rohkem e-kanalitesse*, autosid valitakse peamiselt internetis**. SEB klient külastab mobiilipanka keskmiselt 10 korda nädalas, internetipangas käiakse korra nädalas ja kontoris vaid kaks korda aastas. Pühendume SEBs sellele, et meie digitaalne klienditeenindus oleks sama kõrgel tasemel kui kontoriteenindus,” kinnitab SEB Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.
**SEB ja Norstati korraldatud uuringu kohaselt alustab 65% eestlastest autootsinguid internetis.