Eestlaste igapäevatoimingud kolivad aina rohkem mobiili
SEB mobiilirakendus näitas 2018. aastal tugevat kasvu, kinnitades ülemaailmset trendi, et inimesed teevad aina suurema osa igapäevastest toimingutest mobiilsetes kanalites. Aastaga on SEB mobiilirakenduses teostatud tehingute arv kasvanud 95% võrra, üksikute kuude kasv ulatus lausa 15 protsendini. Aastaga on kasvanud ka mobiilirakenduses teostatud tehingute mahud: kui jaanuaris 2018 ulatusid mobiilirakenduse kaudu üle kantud summad vaid 7,8 miljonini kuus, siis sama aasta detsembriks moodustasid mahud juba keskmiselt 14,3 mln eurot/kuus.
„Kui Internetipanga ja pangaautomaatide võrgustiku kasutusaktiivsus jäi eelmise aasta jooksul enam-vähem samale tasemele, siis mobiilirakenduse aastane kasv ulatub peaaegu 100 protsendini. Sealjuures kasvab tehingute arv umbes 10% kiiremas tempos kui tehingute maht. See esmapilgul mitteoluline vahe iseloomustab kõige paremini seda, milleks mobiilsed kanalid ongi loodud: taskus olev kiire pangakanal on loodud võrdlemisi väikeste igapäevaste toimingute mugavaks teostamiseks. Selle abiga on kõige mugavam maksta oma juuksurile, jagada sõbraga lõunaarve ja lisada kiiresti oma lapse kontole raha. Aina suurem arv inimesi avastab, kuivõrd mugavad mobiilsed teenused on,“ kommenteerib mobiilirakenduse populaarsuse kasvu Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee