Üle poole SEB finantsteenuste müügist toimub digitaalsete kanalite kaudu
Aprillis ületas SEB panga finantsteenuste müük digitaalsetes kanalites sümboolse 50% piiri, ulatudes kokku 52 protsendini. Number puudutab nii era- kui ka ärikliente ning käsitleb kõiki panga pakutavaid teenuseid ja finantstooteid, mille müük toimub SEB kodulehe, Internetipanga ja mobiilirakenduse vahendusel. Samuti toimib digitaalne pangandus rohkem kui 50% ulatuses SEB Lätis, SEB Leedus ulatub digitaalsete kanalite osakaal 46 protsendini.
„Paar viimast aastat oleme SEB-s näinud tugevat mobiilsete, digitaalsete ja videoteenuste populaarsuse kasvu, seejuures eriti kiire on kasv olnud selle aasta esimeses kvartalis. Näiteks 2018. aastaga võrreldes kasvas mobiilipanga kasutajate ja tehingute arv esimeses kvartalis pea 100%, videokohtumiste arv aga üle 70% ning klientide üldine aktiivsus kaugkanalites on samuti olnud tugevas kasvutrendis. See muutus on toimunud üsna järsult, kuid oleme seda oodanud ja selleks valmis olnud. Kuna üle poole meie toodete ja teenuste müügist toimub täna eranditult digikanalites, siis võime öelda, et SEB Eestis on digitaalne pank,“ kommenteerib muutusi digimüügis SEB juhatuse liige Ainar Leppänen.
Tänaseks on SEB klientidel võimalik videokohtumise kaudu avada konto lapsele või firmale, tellida lapsele pangakaart ja sõlmida internetipanga leping ning saada laenu –, elukindlustus- või investeerimisteemalist nõustamist. Internetipanga kaudu on kliendi jaoks 24/7 avatud võimalus nii igapäevaste rahaasjade ajamiseks, laenude ja kaartide taotlemiseks kui ka muude finantsteenuste tellimiseks. SEB mobiilipangas toimivad maksed liiguvad mõne sekundiga, samuti on paari kliki kaugusel seal asuv põhiline finantsinfo alates kontojäägist kuni liisingu- ja eluasemelaenu kohustusteni.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee