Muutus SEB internetipanga sisselogimisleht
Alates 21. veebruarist peab klient SEB internetipanka sisenedes kõigepealt valima, kas ta on äri- või eraklient ja seejärel suunatakse ta vastavale sisselogimislehele. Klientidel, kes logivad internetipanka Smart-ID või Mobiil-ID abil tuleb lisaks sisestada ka isikukood. Muutus juurutati kõigis kolmes Balti riigis korraga ja selle eesmärk on tõsta sisselogimise turvalisust.
SEB Balti e-panganduse juht Tammo Otsasoo: „Kliendi staatuse valik ja isikukoodi sisestamine on lihtsad lisasammud, mis võimaldavad vältida sisselogimisel hooletusest tekkinud vigu ja pakuvad lisakaitset ka õngitsusrünnakute vastu.“
Tuletame meelde, et Smart-ID ning Mobiil-ID PIN-koodide sisestamisel peab klient olema veendunud, et ta kinnitab enda algatatud tegevust. Samuti palume olla endiselt ääretult tähelepanelik SMS-i ja e-posti kaudu klientideni jõudvate päringutega, mis sisaldavad otselinke, eriti kiirel tulumaksu deklareerimise ja raha tagastamise perioodil.