SEB korraldab ettevõtetele ja tudengitele Tartus ühise boot camp’i
SEB korraldab Tartus kolmeteistkümnele väike- ja keskmise suurusega ettevõttele ning ülikoolide tudengitele ühise boot camp-i. Intensiivse päeva eesmärk on pakkuda ettevõtetele ja tudengitele võimalust otsida koostöös uusi kasvuvõimalusi, mis viiksid ettevõtteid konkurentsis edasi.
Boot camp on poolepäevane intensiivne koolitus, mille eesmärk on Euroopa Innovatsiooniakadeemia presidendi Alar Kolk'i juhendamisel tuvastada ettevõtte hetkel veel kasutamata digitaalne potentsiaal, mis aitab tulevikus ettevõtet jätkusuutlikult kasvatada ning seeläbi üha muutlikumal turul konkurentsis püsida. Tudengite kaasamise mõte ja eesmärk on tutvustada neid ettevõtetele, kelle arengusse oskaksid ja tahaksid noored ise tulevikus panustada.
„SEB Kasvuprogramm alustab märtsis seitsmenda lennuga, mis tänavu toimub hoopis Tartus. Seni kasvuprogrammi läbinud ettevõtetel läheb hästi - nad on paari aastaga teinud innovatsioonis ja digitaliseerimises arenguhüppe ning 2/3 ettevõtetest on leidnud uued ärisuunad või tulemise. Nende aastate kogemus on näidanud, et ettevõtted, kellel on hästi defineeritud arusaam, millist probleemi või ärivõimalust kasvuprogrammis lahendama asutakse, on edukamad kui need, kes veel ei tea, mis probleemi lahendama hakatakse. Keerulisem on ka nendel ettevõtetel, kellel on korraga liiga palju erinevaid mõtteid, mille hulgast prioriteete seada,“ rääkis SEB Kasvuprogrammi juht Anette Ustal.
Seitsmendasse SEB Kasvuprogrammi kandideerisid 28 ettevõtet ja nendest valitakse välja 10. Seekord liitub Kasvuprogrammiga mitmeid juba tuntud kaubamärgiga tooteid nagu näiteks Huum kerised, Aegaon kellad ja BredenKids lasterõivad. Tootmis- ja teenindusettevõtteid on seekord kasvuprogrammis esindatud peaaegu võrdselt. Palju soovitakse arendada uusi nutikaid tooteid, mis võimaldaks kliendile rohkem paindlikkust, andes samal ajal ettevõttele võimaluse olla jätkusuutlikum ja ressursitõhusam. Samuti otsitakse võimalusi kasvatada müüginumbreid laienedes välisturgudele ning programmi abil soovitakse leida tuge skaleeritava kasvumudeli defineerimises ning enda ettevõtte üldise konkurentsivõime tõstmises.
Kasvuprogramm koosneb viiest õppesessioonist, mis omakorda koosnevad avalikest praktilistest loengutest ja töötubadest.
Kasvuprogrammis läbitavad teemad on:
- Kasvuambitsiooni disainimine
- Prototüüpimine, ärimudeli muutmine ja minimaalse vajaliku toote loomine
- Erinevate innovatsioonitüüpide testimine
- Innovatsioonikultuur
- Avatud ärimudeli loomine
- 100 päeva tegevusplaani koostamine
SEB on Põhjamaade juhtiv finantsteenuste grupp. Ettevõtlik ja innovaatiline mõtteviis on parema maailma loomisel määrava tähtsusega. Seetõttu innustame ja toetame edasipüüdlikke ettevõtjaid toetustegevustega nagu ettevõtluskonkurss Ajujaht, ettevõtlusõppe edendamine koostöös Junior Achievementiga ning ärialaste teadmiste jagamine eakadeemia.seb.ee kaudu. SEB eesmärk on luua klientidega pikaajalisi ja jätkusuutlikke suhteid, toetada neid nii headel kui halbadel aegadel. Loe SEB grupi kohta lisaks: www.sebgroup.com
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 6655 649
mobiil +371 5111 718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee