SEB kutsub oma kliente kontorikülastuse asemel pangateenuseid digitaalselt kasutama
Seoses koroonaviiruse levikuga ja vajadusega hoida ning kaitsta klientide ja töötajate tervist kutsub SEB oma kliente kasutama kontorikülastuse asemel pangateenuseid digitaalselt, samuti asendama füüsilised kohtumised videonõustamistega. Videonõustamise võimalust saavad kasutada era- kui ka ärikliendid.
„Soovime kaitsta SEB klientide ja töötajate ning neid ümbritsevate inimeste tervist, mistõttu soovitame võimaluse korral pangakontori külastamise asemel teha tehinguid digikanalites. Enamik igapäevapanganduse tehingutest (näiteks maksed, kontojäägi vaatamine, pangakaardi tellimine) on võimalik teha internetipangas ja/või mobiilirakenduses. Arvelduskonto avamiseks ning investeerimis- või eluasemelaenu alaste küsimuste teemal konsulteerimiseks on mugavaim kasutada meie videokõne lahendust,“ ütles SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang.
Juba praegu toimub iga neljas nõustamiskohtumine videokõne kaudu. Video teel on võimalik saada nõustamist laenu,- säästu-, pensioni-, investeerimis- ja elukindlustustoodete kohta, avada konto, tellida kaart, sõlmida internetipanga leping, samuti lahendada oma äriga seotud küsimusi. Video teel saab pangaga kiiresti ja mugavalt ühendust võtta nii Eestis kui ka välismaal olles. Loomulikult on klientide jaoks avatud ka teised kaugkanalid, sh jooksvate ja kiirete küsimuste tarvis SEB Kliendikeskus, mis töötab 24/7, telefon 665 5100, e-mail (info@seb.ee), samuti kodulehel olev chatbot.
Lisateave kõikide SEB pangatoodete- ja teenuste kohta on leitav ning videokõnele registreerimine võimalik kodulehelt (www.seb.ee/video). Juba kokku lepitud nõustamiste muutmiseks soovitame helistada klienditoele telefonil 665 5100.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee