SEB Kuressaare kontor suletud 31. märtsini
Seoses kõrgendatud nakkusohuga on SEB Kuressaare kontor suletud kuni 31. märtsini (k.a) ning kliente teenindatakse digitaalsete kanalite ja videonõustamise vahendusel.
„Soovime kaitsta SEB klientide ja töötajate ning neid ümbritsevate inimeste tervist, mistõttu soovitame võimaluse korral pangakontori külastamise asemel teha tehinguid digikanalites. Enamik igapäevapanganduse tehingutest (näiteks maksed, kontojäägi vaatamine, pangakaardi tellimine) on võimalik teha internetipangas ja/või mobiilirakenduses. Arvelduskonto avamiseks ning investeerimis- või eluasemelaenu alaste küsimuste teemal konsulteerimiseks on mugavaim kasutada meie videokõne lahendust,“ ütles SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang.
Videokõne teel on võimalik saada nõustamist laenu,- säästu-, pensioni-, investeerimis- ja elukindlustustoodete kohta, avada konto, tellida kaart, sõlmida internetipanga leping, samuti lahendada oma äriga seotud küsimusi. Loomulikult on klientide jaoks avatud ka teised kaugkanalid, sh jooksvate ja kiirete küsimuste tarvis SEB Kliendikeskus, mis töötab 24/7, telefon 665 5100, e-mail (info@seb.ee), samuti kodulehel olev chatbot.
Lisateave kõikide SEB pangatoodete- ja teenuste kohta on leitav ning videokõnele registreerimine võimalik kodulehelt. Juba kokku lepitud nõustamiste muutmiseks soovitame helistada klienditoele telefonil 665 5100.
Lisainfo:
Silver Vohu
Turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht
SEB Pank
telefon 665 5393
mobiil 521 1170
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post silver.vohu@seb.ee