SEB: panga statistika näitab, et inimesed võtavad karantiini tõsiselt
Pärast esimesi eriolukorra ja karantiininädalaid on SEB märganud oluliselt muutunud kliendikäitumist – pangakontorite külastused on vähenenud poole võrra, sularaha kasutus on vähenenud veerandi võrra ja kaarditehingud 30 protsenti. Ligi kolm korda on kasvanud aga klientide videokohtumiste arv pangatöötajatega.
Pärast esimesi eriolukorra ja karantiininädalaid on SEB märganud oluliselt muutunud kliendikäitumist – pangakontorite külastused on vähenenud poole võrra, sularaha kasutus on vähenenud veerandi võrra ja kaarditehingud 30 protsenti. Ligi kolm korda on kasvanud aga klientide videokohtumiste arv pangatöötajatega. Kõik need on märgid, et inimesed võtavad karantiinis olemist tõsiselt ja on oluliselt muutnud oma tavapärast elurütmi.
SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang: „Alates märtsi keskpaigast oleme täheldanud inimeste suurenenud huvi maksepuhkuste (sh eluasemelaenu, liisingu ja väikelaenu) vastu. Suur osa klientidest uurib infot lihtsalt teadmiseks, kuid käes on ka esimesed taotlused. SEB-s oleme valmis toetama oma kliente nii headel kui ka keerulistel aegadel. Samuti innustame oma kliente pöörduma panka kohe, kui tekib esimene kahtlus, et oma kohustuste täitmisega võivad tulevikus tekkida raskused.“
SEB innustab oma kliente kasutama pangateenuseid digitaalsetes kanalites ja küsimuste korral pöörduma SEB kliendikeskusesse telefonil 665 5100. Pank palub vältida kontorite külastamist ja teha vajalikud pangatoimingud digitaalselt SEB internetipangas, mobiilirakenduses ja vajadusel videokohtumisel pangatöötajaga. Kriitiliste küsimuste korral on kontorite lahtiolekuajad saadaval SEB kodulehel.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee