SEB Kuressaare pangakontor alustab 4. maist klientide vastuvõtmist eelregistreerimise alusel
Alates esmaspäevast, 4. maist, alustab SEB Kuressaare kontor taas oma tööd. Klientide vastuvõtt kontoris hakkab toimuma samamoodi nagu teistes SEB pangakontorites üle Eesti ehk eelnevalt ja personaalselt kokku lepitud aegadel.
Teenindus eelregistreerimise alusel lubab pangal reguleerida klientide arvu kontorites, viib miinimumini ooteaja ning sellega vähendab nakkusohtu pangakontoris nõustamise ajal.
SEB kontorivõrgu juht Indrek Lass: „Eriolukorras peab iga kontorikülastus olema hästi läbi mõeldud ja planeeritud. Uue töökorralduse alusel saame juba telefonikõne raames välja selgitada, milline on kliendi mure ning võimalusel selle juba telefoni- või videokõne teel lahendada.“
Panga era- ja äriklientidel, kes soovivad külastada SEB Kuressaare pangakontorit, tuleb selleks eelregistreerida ööpäevaringselt töötaval telefonil 665 5100. Uue lahenduse kohaselt on igale kliendile planeeritud 30 minutit kestev nõustamise ja teenindusaeg, pärimisega seotud küsimuste puhul üks tund. Pank jälgib, et klientide arv kontoris lubab korraldada teenindamist praeguste epidemioloogiliste soovituste kohaselt. Kuressaare kontori taasavamisega on eelregistreerimisega avatud kõik 16 SEB pangakontorit üle Eesti.
SEB innustab oma kliente kasutama pangateenuseid digitaalsetes kanalites ja pöörduma küsimuste korral SEB kliendikeskusesse telefonil 665 5100. Kogu info pangateenuste kohta eriolukorra ajal, samuti koroonaviiruse mõjude kohta rahaasjadele on kättesaadav panga kodulehelt.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee