SEB aitab kõigis kolmes Balti riigis kiirelt e-poe käivitada
SEB on koostöös EveryPay’ga välja töötanud makselahenduse, mis aitab kõigis kolmes Balti riigis kaupmeestel kiiremini e-poode käivitada ning teeb maksete haldamise lihtsamaks. Üks leping e-kaupmehega hõlmab nii makseid kohalike pankade kontodelt kui ka kaardimakseid, samuti ka PayPali. Arveldada saab samal ajal kõigi ostjatega, sõltumata sellest, millise panga kliendid nad on.
„Avatud panganduse raames teeme ülebaltilist koostööd Eesti finantstehnoloogia ettevõttega EveryPay ning tänu sellele saame pakkuda äriklientidele mugavat ja efektiivset maksete kogumise lahendust kõigis Balti riikides. Eestist välja kasvanud lahendus pakub konkurentsi maailma populaarsematele makselahendustele, kuid selle eeliseks on kohalik professionaalne kasutajatugi. Maksete maailma globaalseid trende järgides on peamised märksõnad korduvmaksed, automaatne regulaarsete teenuste eest tasumine ning teenusesse sisse ehitatud n-ö nähtamatud maksed,” kommenteeris e-poe loomise võimalusi SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
SEB e-äri makselahendus pakub ühte lepingut e-kaupmehega, mis hõlmab nii makseid kohalike pankade kontodelt kui ka kaardimakseid, samuti on võimalik lisada ka PayPal maksed. Nii ei jää ühegi kliendi tehing sobiva makselahenduse puudumise tõttu tegemata. Ettevõtjale kaasneb lahendusega ka efektiivne ja paljude võimalustega kaupmeheportaal, mis sisaldab maksete haldust, statistikat ning mitmeid tööriistu.
Lahendus on lihtne ka tehnilisest küljest, sest lisaks API-liidestusele saab SEB lahendust siduda populaarsemate e-kaubandusplatvormide tasuta moodulitega, milleks on näiteks OpenCart, WooCommerce, PrestaShop, Magento, Magento 2.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 6655 649
mobiil +371 5111 718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee