SEB uus reklaam: Oleme oma klientidele toeks nii headel kui ka rasketel aegadel
Oleme oma klientidele toeks nii headel kui ka rasketel aegadel – see on SEB uue reklaami peamine sõnum, millega tahame öelda oma klientidele, töötajatele ja Eestile tervikuna, et keerulised ajad ei ole igavesed.
„Selle reklaamiga tahame anda lootust ja kindlust, et pank on oma klientide jaoks olemas nii headel kui ka rasketel aegadel ning et ajutised raskused meie suhet ei kõiguta. Pangana on meil pikaajaline visioon – ajutised raskused ei ole meile määrava tähtsusega ega pea seda olema ka kliendi jaoks. Pikaajalised kliendisuhted loevad ja annavad kindlust mõlemale poolele. Iga keerulise perioodi järel tuleb uus tõus ja oma videos keskendume just sellele,“ kommenteeris SEB juhatuse esimees Allan Parik.
Koroonakriisi alguses märtsi keskpaigas ujutati SEB üle küsimuste, kõnede ja kirjadega. Paljud ettevõtted ja eraisikud vajasid siis meie nõu ja tuge maksegraafikute, likviidsuse, tagatiste ja igapäevapanganduse küsimustes. Eriolukorra ajal tõusis SEB-le saadetud pöördumiste arv kaks korda ning päringute ja taotluste arv kolmandiku võrra. Lühikese ajaga suutsime muuta oma igapäevaseid teenuseid selliselt, et need vastaksid uue reaalsuse nõudmistele, ja see nõudis pangalt väga pingelist ja pühendatud tööd.
Paralleelselt suure koormuse ja teenuste ümberehitamisega jätkasime aktiivset tööd ka meediaga – informeerisime nii oma kliente kui ka Eesti avalikkust toimuvast ja andsime kindlust, et pangateenustes saab kindel olla ka keerulisematel aegadel. Selle ajaga suurenes SEB auditoorium meedias kaks korda, panga kõneisikud said kümneid kordi jagada nõuandeid, suuniseid ja anda turule peegeldusi toimuvast. Ainuüksi eriolukorra ajal korraldasime rohkem kui 10 veebiseminari, mille käigus informeerisime oma kliente kõikvõimalikel teemadel alates koroonaviiruse mõjust tervisele kuni majandusprognooside ja investeerimiseni turu madalseisu ajal.
Eestis näeb SEB uut reklaamklippi sotsiaalvõrgustikes ja televisioonis ning sellel on olemas nii eesti- kui ka venekeelne versioon.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee