SEB pakub pangakontorites viipekeelset nõustamist
SEB pakub Tallinna, Tartu ja Pärnu kontorites võimalust saada nõustamist viipekeelse tõlkega. Teenus on klientidele tasuta.
Vähemalt kord aastas soovivad paljud kliendid põhjalikumat nõustamist, kuidas oma rahaasju edukalt korraldada, pidades nõu laenuvõimaluste, raha kogumise, investeerimise ja kindlustuse teemadel. Kurdile või vaegkuuljale, kelle emakeeleks on viipekeel, on asjaajamine ilma tõlgita raskendatud. SEB soovib olla ligipääsetav kõikidele klientidele - tasuta tõlketeenus pangakontoris aitab pakkuda vajalikku tuge finantsalastes küsimustes.
„SEB alustas kolmes suuremas pangakontoris viipekeelse tõlke teenuse pakkumist juba neli aastat tagasi, 2019. aastal. Meie jaoks on kõik kliendid võrdselt olulised. Viipekeelne nõustamine vähendab suhtlusbarjääri, kasvatades kurtide ja vaegkuuljate ligipääsetavust kriitilise tähtsusega pangateenustele,“ selgitas SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
Klientidel, kes soovivad nõustamist viipekeelse tõlkega, palume esmalt võtta ühendust meie koostööpartneri Viipekeeletõlkide OÜ-ga, andes neile teada, millises kontoris, linnas, kuupäeval ja kellaajal teenust vajatakse. Viipekeelse tõlkega nõustamine on võimalik SEB Tallinna, Tartu ja Pärnu pangakontorites.
Pangakontori külastuseks palume broneerida aeg meie kodulehel.
Viipekeeletõlkide kontaktid:
• e-post: info@viipekeeletolgid.ee
• SMS: 506 0444
• http://viipekeeletolgid.ee//
Lisainfo:
Maarja Lumiste
Kommunikatsiooni praktikant
SEB Pank
Telefon +372 56631925
Tornimäe 2, 15010 Tallinn
maarja.lumiste@seb.ee
www.seb.ee