SEB ühtlustab pangakontorite avamisajad ja soovitab külastuseks broneeringut
SEB pank annab teada, et alates 1. detsembrist ühtlustatakse kõikide SEB pangakontorite avamisajad, mil kõik kontorid avavad uksed kell 10.00. Muudatuste eesmärk on kohandada kontorite töökorraldust vastavalt klientide muutunud eelistustele ja vajadustele.
„Viimase nelja aasta jooksul ei ole me kontorite lahtiolekuaegu muutnud, kuid selle aja jooksul on klientide käitumises toimunud märkimisväärsed muutused. Kontorite külastatavus on selle ajaga langenud 50%. Enamik SEB kliente eelistab tänasel päeval kasutada internetipanka ja veebipõhiseid lahendusi, mis on saadaval ööpäevaringselt ning võimaldavad teha kõik olulisemad pangatoimingud kiirelt ja mugavalt,“ selgitab muudatuste põhjust SEB klienditeeninduse divisjoni juht Ringa Maripuu.
SEB-l on üle Eesti 14 kontorit, millest 8 (Tornimäe, Lasnamäe, Magistrali, Kristiine, Tartu, Pärnu, Narva ja Jõhvi) on alates 1. detsembrist avatud esmaspäevast reedeni 10.00-17.00. Võru, Kuressaare ja Valga kontoreid saab külastada esmaspäevast reedeni 10.00-14.00 ning Viljandi, Rakvere ning Haapsalu kontorid on avatud esmaspäeval, teisipäeval ja reedel 10-14.00.
Pangakontorite avamisaegade muudatus töötajate koormust ei vähenda. „Kuna enamus klientidest suhtleb meiega telefoni teel või veebikeskkondades, siis on nõustajad ülejäänud töötundidel toimetamas just nendes kanalites,“ kommenteeris Maripuu.
Broneeri külastusaeg
Kliendikogemuse parandamise eesmärgil soovitab SEB kõigil klientidel kontorikülastuseks eelnevalt broneering teha. Broneering tagab, et kliendi vajadused saavad kiiresti ja sujuvalt lahendatud, ilma tarbetu ooteajata.
„Meie eesmärk on pakkuda kiiret, mugavat ja personaalset teenust ning seetõttu soovitame kõikidel pangakontorisse tulijatel eelnevalt aeg broneerida,“ ütles Maripuu. „See vähendab inimeste ooteaega ning aitab ka nõustajatel paremini kliendi pöördumiseks ette valmistada,“ täiendas ta.
SEB jätkab pühendumist pakkuda kaasaegseid digilahendusi, mis vastavad klientide ootustele, ning tagab kõrgetasemelise teeninduse ka pangakontorites neile, kes eelistavad personaalsemat lähenemist.
Lisainfo ja broneeringu tegemise võimalus on kättesaadav SEB kodulehel, internetipangas või mobiilirakenduses.
Lisaküsimused:
Katre Kärner
kommunikatsioonijuht
ärikliendi valdkond
SEB Pank
Telefon +372 5560 9962
katre.karner@seb.ee